ALUMN@S DE 3º A e B VISITAN O XARDIN ARBORETUM CAIXA GALICIA

O luns 11 de maio os alumnos de 3º e mestres do CEIP O Grupo tomaron o autobús ás 9:00 da mañá con destino a Vigo, ao Xardín Arboretum Caixa Galicia de Vigo.

Durante toda a visita didáctica estivemos acompañados por dous guías que nos explicaban, ensinaban, axudaban e resolvían dúbidas. Segundo nos contaron a orixe deste xardín bótánico atopa as súas raíces na doazón dunha casa e os xardíns anexos dunha familia adiñeirada de Vigo, D. Francisco Sales Covelo, que polas súas posibilidades viaxaban por todo o mundo aficionándose a traer plantas de diversos países. Trala morte e doazón desta familia continuouse incrementando o patrimonio ata hoxe.

Fixemos unha ruta camiñando, disfrutando das cores, olores e explicacións dos nosos guías, Teoría e tamén práctica, fixemos un obradoiro para plantar allos.

Lixomán encomendounos encarecidamente que prestásemos atención, os obxectivos eran: concienciarnos da necesidade de conservación e respecto do medio ambiente, dar a coñecer o patrimonio natural e as labores de xardinería e conservación de especies.

Clica para ver a galeria de imaxes