CONTINUAMOS CO RETO, APRENDER UN POUQUIÑO DE LSE

Luns, 25 de maio, de 2020.

Bo día familias, nenos e nenas!!Que tal pasastes a fin de semana?? Espero que xenial, con este sol que nos enche de enerxía, non dubido de que así sería.

Hoxe quero deixarvos os traballos dalgúns alumnos/as do noso colexio, que se inician e animan a practicar un pouco de lingua de signos, para darlle así visibilidade a esta bonita lingua.

Xandre de 4.º de Educación Infantil, anímase e preséntarse en LSE, e a súa familia envíanos o vídeo para compartir con todos nós.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Noraboa Xandre, fixéchelo moi ben!!Gracias por participar neste reto.

O día das Letras Galegas, Sara, que ten un nivel máis avanzado en LSE, interpreta o poema “A fala das pombas que falan”, de Antonio García Teijeiro, xunto cos alumnos e alumnas de 3° de Primaria. Celebraron deste xeito tan fermoso, este día. Cada un deles, desde a súa casa le un anaquiño do poema, mentres Sara nolo conta mediante a Lingua de Signos. Algúns de vós, seguro que xa o vistes no Facebook do colexio.

Noraboa a todos os nenos e nenas que participastes neste vídeo!! Fixéchedes un gran traballo e estades colaborando na inclusión de todos/as.

Espero que vos animedes co reto, e nos sigades enviando algún vídeo coas vosas prácticas, estaremos encantados de recibilos e poñelos na  web, seguro que o faredes xenial!!

Ánimo e unha Aperta forte da orientadora.

Belén Cid.

paxina | by Dr. Radut