O monte vivo

TRABALLOS SOBRE A SAÍDA A SAN VICENTE

Maio 2015

O pasado 13 de maio, os alumnos/as do 3.º ciclo visitamos unha granxa ecolóxica situada no Con da Hedra, o segundo punto máis alto do Grove, onde coñecemos de primeira man as parcelas de silvipastoreo onde viven as vacas cachenas.

Estes son os traballos realizados sobre a visita:

SAÍDA DO 3.º CICLO: SAN VICENTE DO MAR

Mércores 13 de maio de 2015

Ao longo da mañá, os alumnos/as de 5.º e 6.º de Educación Primaria dirixíronse a San Vicente do Mar para desenvolver unha actividade enmarcada no proxecto "O monte vivo".

Os principais obxectivos deste programa son fomentar a protección do medio natual fronte aos incendios e tomar conciencia do valor dos bosques, o seu uso sostible e a contribución á protección da biodiversidade.

Resultou unha actividade fantástica ao aire libre que nos serviu para tomar consciencia do valor da natureza dunha forma práctica.

(Para acceder á galería e ver o desenvolvemento completo, clicade nas fotografías)