Retrincos musicais

RETRINCOS MUSICAIS: FEBREIRO

Febreiro 2017

E... neste pasado mes de febreiro, estes foron os RETRINCOS MUSICAIS que tiñades que descubrir.

RETRINCOS MUSICAIS: XANEIRO

Xaneiro 2017

Seguimos coa actividade dos RETRINCOS MUSICAIS. Estes son os do  mes de xaneiro.

RETRINCOS MUSICAIS: DECEMBRO

Decembro 2016

Continuamos neste mes de decembro cos RETRINCOS MUSICAIS.

Nesta ocasión os instrumentos escollidos foron "a botella", "a zanfona", "o acordeón" e o violín", pero como podedes observar os máis traballadores foron os nenos e as nenas de Infantil e os de 1.º e 2.º curso de Primaria, que xa teñen o seu premio. Os demais seguro que estabades ocupados estudiando...

Estas son as fotos dos traballos:

Os outros foron:

RETRINCOS MUSICAIS: NOVEMBRO

Novembro 2016

Neste pasado mes de novembro continuamos cos RETRINCOS MUSICAIS.

Os instrumentos escollidos, como podedes ver, foron "a gaita" e "o pito".

RETRINCOS MUSICAIS: OUTUBRO

Outubro 2016

Neste curso 2016-2017, desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, propoñemos unha serie de actividades nas que podedes participar todos os nenos/as.

Unha delas son os "Retrincos Musicais", nos que hai tres niveis de dificultade. Só tedes que completar a información que falta nos instrumentos musicais.

Estos son algúns dos primeiros traballos deste mes de outubro. E lembrade... as solucións terán que estar escritas en galego:

LAURA 8 anos

RETRINCOS MUSICAIS

Outubro 2016

Ola a todos e a todas!

Este curso 2016/2017 os "Retrincos" que propoñemos desde o EDLG estarán relacionados co proxecto da biblioteca "A Música", e neste primeiro trimestre van xirar en torno aos instrumentos.

Xa rematamos os primeiros.... Para a próxima semana, co comezo do mes de novembro, imos repartir os agasallos aos participantes e colocaremos os segundos.

Animádevos...!!!