VII CONCURSO DE FOTOGRAFÍA DIXITAL: FOTOS/LEMAS

Venres 5 de febreiro de 2021

Estas son as 18 fotos e lemas participantes no VII Concurso de Fotografía Dixital organizado polo Equipo TIC do noso centro.

Este ano, debido á pandemia, rexistrimos a votación ao alumnado e profesorado. O venres 12 de febreiro entregaremos os diplomas a todos os/as participantes e o premio ao gañador/a.

"PASIÑO A PASIÑO, FAISE O CAMIÑO"

Foto n.º 1:                                          Foto n.º 2:

"Pasino a pasiño tamén o canciño"      "O peregrino vai a Fisterra

con chuvia, vento ou néboa"

Foto n.º 3:                                            Foto n.º 4:

"Polo camiño portugués iremos              "Camiña co corazón."

máis rápido que polo francés"

Foto n.º 5:                                            Foto n.º 6:

"O turista viaxa, o senderista           "E agora... qué camiño vas a

anda, o peregrino busca."                              escoller?"

Foto n.º 7:                                                Foto n.º 8:

"A orixe do Camiño"                              - DESCUALIFICADA -

Foto n.º 9:                                     Foto n.º 10:

"Camiñarei... que o camiño                "Camiño entre mar e monte,

espalle tanto, que en cen                   fermoso aínda que chova"

vidas non as gastarei."

Foto n.º 11:                                            Foto n.º 12:

"PREPARA O TEU CAMIÑO"               "SEGUE O TEU CAMIÑO"

EN BOA COMPAÑÍA."

Foto n.º 13:                                       Foto n.º 14:

"Sempre hai recompensa               "Quérote camiño de Santiago!"

o final do camiño¡¡"

Foto n.º 15:                                           Foto n.º 16:

"O cancioneiro do Camiño"                    "FACENDO CAMIÑO"

Foto n.º 17:                                            Foto n.º 18:

"Terra meiga guía o peregrino                     "Un bo camiño sempre

polo teu camiño."                                     leva a un bo lugar"

MOITAS GRAZAS

POLA PARTICIPACIÓN E