AMERICAN WEEK 2014

Venres 28 de novembro de 2014

Este ano celebramos a SEMANA AMERICANA, unha proposta moi interesante que nos achegou á cultura estadounidense: lingua, moeda, tradicións... a través dun gran número de actividades.

O primeiro que fixemos foi decorar a entrada do colexio cun fantástico cartel e unhas bandeiras. Aquí tedes o resultado:

Continuamos coñecendo a tradición de Thanksgiving (Acción de Gracias). A mestra de Inglés explicoulles aos alumnos/as a súa orixe e realizaron un pavo espectacular dando as grazas por diferentes motivos en galego, castelán e inglés.

Non deixedes de botarlle unha ollada ás súas mensaxes!!!

Outra das tradicións americanas máis coñecidas son os almorzos con tortitas. Pois... mans á obra!!! Os nenos de 6.º curso de Primaria, acompañados das súas mestras, fixeron tortitas para todos.

No recreo, tanto os mestres como os alumnos prepararon os seus dólares para poder mercalas.

Estaban tan boas que non sobrou ningunha.

Para clausurar a semana, cada un dos diferentes niveis do centro realizou unha exposición oral do traballo que elaboraron sobre unha cidade americana:

• 4.º e 6.º Infantil: MIAMI
  • 5.º Infantil: NUEVA YORK
  • 1.º Primaria: FILADELFIA
  • 2.º Primaria: SEATTLE
  • 3.º Primaria: SAN FRANCISCO
  • 4.º Primaria: NUEVA ORLEÁNS
  • 5.º Primaria: LOS ÁNGELES
  • 6.º Primaria: WASHINGTON D.C.

Todos quedaron expostos nun mural situado entrada do colexio.

Aproveitade para lelos porque teñen información moi interesante!!!

Os alumnos de 5.º de Primaria puxeron fin á Semana Americana cunha breve historia en inglés sobre a orixe do Día de Acción de Gracias.

Podedes velos neste vídeo:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Para acceder á galería só tedes que clicar na seguinte fotografía:

Non deixedes de ver todos os traballos. Eperáranvos na entrada do colexio!!!