AG San Francisco e IES Chapela: escoitar aprender e compartir

O mércores 24 de abril vivimos no IES Chapela una fermosa xornada de convivencia coa Asociación Galega San Francisco. Un día para escoitar, aprender e sobre todo, compartir. Alumnado do 1º curso do Ciclo de APSD guiou aos nosos amigos e amigas da A. G. San Francisco polas instalacións do centro, realizando xogos e dinámicas de lecer. O alumnado de 1º Bacharelato tamén se implicou na recepción das nosas convidadas e convidados e ofreceulles un pequeno concerto no que algunha das nosas invitadas, como Mónica, participou activamente. Tamén o alumnado de 1º ESO animouse a elaborar un circuíto psicomotor a modo de xincana. A xornada rematou cunha merenda que preparou 1º APSD, e co intercambio de agasallos entre as dúas entidades. Desde o Departamento de Servizos Socioculturais e á Comunidade queremos agradecer a toda a comunidade educativa do IES Chapela o seu apoio neste encontro, en especial ás profesoras Eva Fernández, Fátima Paz, Belén Nieto, Juan Pérez e Miguel Pérez. E por suposto ás monitoras e usuarios e usuarias da Asociación Galega San Francisco. Moitas grazas. Máis fotos da xornada en PDF.