Mayte Celeiro Mallo, responsable de CaixaProinfancia, no IES de Chapela

O pasado venres, día 4 de marzo, Mayte Celeiro achegouse ao IES Chapela para compartir co alumnado do 2º curso do CFGS en Educación Infantil o traballo en prevención e protección infantil.

A charla, encadrada no módulo de IFAM, xirou en torno a dous eixos diferenciados. Por unha banda, explicouse o traballo realizado dende CaixaProinfancia, onde Mayte é coordinadora, para combater o risco social das crianzas e as súas familias. Por outra banda, afondouse nas medidas de protección da infancia en desamparo, máis concretamente no traballo realizado por Arela nas Casas de Familia e tamén nos Centros de Atención de Día.

A maiores, o alumnado puido preguntar en torno ao perfil profesional, ao desgaste emocional das persoas traballadoras, ao traballo directo coas familias, entre outras moitas cuestións.