Análise dos parques infantís de Chapela - 1º Educación Infantil

No marco do módulo Desenvolvemento Cognitivo e Motor o alumnado do Ciclo de Educación Infantil visitou as instalacións do parque infantil María Miramontes (Piñeiral do Crego) e o parque infantil da Alameda Rosalía de Castro, ambos os dous pertencentes á parroquia de Chapela.

A actividade, levada a cabo o pasado 17 de febreiro, consistiu en realizar unha análise dos recursos presentes nos mesmos para comprobar que as súas características se adaptaban aos fitos evolutivos das crianzas en función da idade recomendada polos fabricantes.

A maiores, o alumnado confeccionou un rexistro fotográfico do estado de conservación parques, os seus recursos e os arredores, así como dos medios de seguridade existentes. A finalidade do mesmo foi verificar o cumprimento da normativa vixente, traballo encadrado no módulo O Xogo Infantil e a súa Metodoloxía.