Os segredos da enxeñaría de camiños, ao descuberto

Fonte: Consello da Cultura GalegaO alumnado de 2º de Bacharelato do IES de Chapela participou o pasado 11 de outubro nunha nova cita do proxecto "Diálogos interxeracionais en ciencia e tecnoloxía", organizado polo Consello da Cultura Galega encamiñado a fomentar vocacións científicas entre a mocidade a través de encontros distendidos entre profesionais e alumnado.

A actividade tivo lugar no Museo Meirande (Centro de Interpretación da Batalla de Rande) cun protagonismo indiscutible da icónica ponte que une as dúas beiras da ría de Vigo, xa que no encontro participaron varios profesionais do ámbito da enxeñaría de camiños que compartiron explicaron diversos aspectos relacionados co seu traballo.

A cita espertou un grande interese tanto no alumnado, que entre outras cuestións coñeceu algúns dos segredos da construción e ampliación da ponte de Rande, como en diferentes medios de comunicación.