Graduación do alumnado de modular

O alumnado dos ciclos de Farmacia e Parafarmacia, Dietética, Atención a Persoas en Situación de Dependencia e Educación Infantil do réxime modular celebrou o venres 16 de xuño o seu acto de graduación conxunto ante unha emocionada concorrencia formada por unha morea de familiares e amigas e amigos, así como por membros do profesorado e o equipo directivo. Na cerimonia non faltaron os traxes de gala, as becas, os diplomas nin, por suposto, os discursos das persoas participantes, cheos de anécdotas e reflexións arredor dos últimos anos de vivencias compartidas, tras os cales puidemos gozar duns merecidos pinchos preparados por Estela. Tampouco faltaron as reivindicacións contra os recentes cambios na oferta de ciclos de modular anunciados pola Consellería de Educación. Non queremos que a gran familia de modular do IES de Chapela deixe de existir!