Visita á Xunta e ao Parlamento de Galicia

O venres 3 de novembro, alumnado de 4º da ESO realizou unha visita dobre en Santiago: ao edificio central da Xunta de Galicia e ao Parlamento Galego.

Dende as 10:00 ata as 11:00, na Xunta de Galicia en San Caetano, recibiron a información sobre o funcionamento das diversas Consellerías e as reunións do Consello da Xunta, visitando as distintas salas onde se reúnen.

No Parlamento, a visita realizouse entre as 11:30 e 12:30. Percorrimos diversas salas onde se poden atopar diversas exposición sobre os parlamentarios e parlamentarias, retratos dos Presidentes do Parlamento Galego, salas dedicadas a Comisións Parlamentarias, incluída a Sala Dos Pasos Perdidos, onde se encontran os parlamentarios e parlamentarias durante as sesión dos plenos parlamentarios e o propio hemiciclo onde sentan os parlamentarios e parlamentarias para debater e votar. Os propios alumnos e alumnas tomaron “posesión” dos diversos escanos e houbo quen de subir á tribuna para falar e propor algunha iniciativa.

En ambos casos, as guías felicitaron expresamente o bo comportamento e a actitude do grupo, tanto do alumnado en xeral como de xeito particular.

Unha boa xornada!