Visita de traballo - Comenius no IES Chapela

Reunión de Proxecto Comenius no IES CHAPELA
   do 15 ao 19 de novembro 2011

Alimentation et environnement  / Food and environment

O director, Ángel Martínez , Magdalena, profesora de inglés, e as alumnas de 1º Bacharelato, África, en francés e Alaina en alemán, dan a benvida ao profesorado e alumnado de Alemaña, Holanda e Francia.

Presentación do IES Chapela por Brais Ferreiro (4º ESO). Martín (1º Bach) interpreta dúas pezas musicais.

Reparto de agasallos. Foto de grupo.

Preparación do profesorado dos traballos a realizar de cara á visita a Den Helder en maio de 2012.

Visitamos a Illa de San Simón, Baiona, o Castro de Santa Trega na Guarda, o CIFP A Granxa, Tui...

O noso agradecemento a toda a comunidade escolar do IES Chapela, ao alumnado participante, ás nais e pais que recibiron ao alumnado e representantes de Alemaña, Holanda e Francia.

Agradecemento tamén aoConcello de Redondela, ao CIFP A Granxa, e á Oficina de Turismo de A Guarda.