A PROFESORA DE EDUCACIÓN FÍSICA ANA SANTOS E O SEU ALUMNADO OBTEÑEN O SELO DE CALIDADE eTwinning polo programa ERASMUS+ YES YOUNG EUROPEAN IN SPORTS

A profesora de Educación Física Ana Santos Solla e o seu alumnado do programa europeo Erasmus+ Yes Young European in Sports acadaron o selo de calidade eTwinning por este proxecto. A Axencia que concede o galardón recoñece a labor realizada co alumnado, considera o proxecto como moi significativo xa que deixará unha fonda pegada nos participantes en forma de hábitos saudables e práctica regular de exercicio físico, aspectos moi importantes para o seu futuro. A isto temos que engadir a mellora en competencia dixital e en comunicación lingüística nunha lingua estranxeira, o traballo colaborativo ou o coñecemento doutras culturas.

Parabéns para todos.