Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en primavera)

Proceso de admisión curso 2015/2016. Listaxes definitivas

Resultado definitivo do procedemento de admisión do alumnado para o curso 2015/2016.

Consultar aquí

Actividades de formación en linguas estranxeiras

No DOG do 16 de marzo publícase a orde de 2 de marzo de 2015 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Pinchar aquí para ver a información

Dálle á lingua, Ubi sum?

Dálle á lingua

Participación de alumnado de 1º e 3º ESO no programa Dálle á lingua

Ubi sum?

Ciclo de conferencias

Pincha nos enlaces

Información de alumnos pendentes

A Xefatura de estudos informa que os alumnos con materias pendentes de cursos anteriores recibirán os próximos días un boletín informativo que deberá ser asinado polos pais/nais e entregado despois ao titor.

Lémbrase tamén que no taboleiro de anuncios, na entrada ao instituto, atópase información detallada da coordinación, seguemento e probas para a recuperación de alumnos pendentes de cursos anteriores.

Actividades complementarias e extraescolares

Calendario actividades 2014-2015        Calendario por cursos

Pincha arriba para ver o calendario de actividades complementarias e extraescolares aprobado polo Consello Escolar

Calendario de exames de pendentes da ESO e Bacharelato