Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en inverno)

Premio de Matemáticas

O pasado día 16 de xaneiro celebrouse na Facultade de Matemáticas de Santiago a fase galega da Olimpíada de Matemáticas na que resultou clasificado en 2º lugar, e polo tanto representará a Galicia na fase estatal que se celebrará en Badaxoz do 19 ao 22 de marzo, o noso alumno Miguel Cidrás Senra, de 2º Bach. A. Os nosos parabéns polo éxito acadado e os mellores desexos para o reto que o agarda.

Información de alumnos pendentes

A Xefatura de estudos informa que os alumnos con materias pendentes de cursos anteriores recibirán os próximos días un boletín informativo que deberá ser asinado polos pais/nais e entregado despois ao titor.

Lémbrase tamén que no taboleiro de anuncios, na entrada ao instituto, atópase información detallada da coordinación, seguemento e probas para a recuperación de alumnos pendentes de cursos anteriores.

Actividades complementarias e extraescolares

Calendario actividades 2014-2015        Calendario por cursos

Pincha arriba para ver o calendario de actividades complementarias e extraescolares aprobado polo Consello Escolar

Calendario de exames de pendentes da ESO e Bacharelato

Pendentes ESO  Pendentes Bacharelato

Horario de atención a pais

Pinchar na imaxe para ver o horario de titorías

Premios Nacionais de Educación Secundaria Obrigatoria

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convocou os Premios Nacionais de Educación na Educación Secundaria Obrigatoria  correspondentes ao ano 2014, na categoría de rendemento académico do alumnado. A finalidade destes premios é outorgar recoñecemento ao especial aproveitamento do alumnado que cursase cun rendemento académico excelente a Educación Secundaria Obrigatoria. Consultar a convocatoria aquí.