Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en Nadal)

Premio de Matemáticas

(foto Javi Cervera-Mercadillo)

O alumno de 1º da ESO Hugo Silvares Norat acaba de gañar o certame nacional Matemáticas al Sprint xunto con outros compañeiros de Galicia. Hugo foi seleccionado este curso para integrarse no programa Estalmat Galicia (Estímulo do Talento Matemático) e a pasada fin de semana participou no mencionado certame. O seu grupo, composto por cinco estudantes, foi o máis rápido en resolver a proba. Os nosos parabéns.

Información de alumnos pendentes

A Xefatura de estudos informa que no taboleiro de anuncios, na entrada ao instituto, atópase información detallada da coordinación, seguemento e probas para a recuperación de alumnos pendentes de cursos anteriores

Presentación

O noso compañeiro, Javier Domínguez, profesor de Historia, presentou onte o seu libro Mi casa es el rock'n'roll, que narra o nacemento e a traxectoria da banda de rock ourensá Los Suaves, da que foi cofundador e primeiro batería. Estivo acompañado do deseñador do libro, Adrián Morgade, e de Charli Domínguez, outro dos fundadores e membro do grupo. Os nosos parabéns.

Actividades complementarias e extraescolares

Calendario actividades 2014-2015        Calendario por cursos

Pincha arriba para ver o calendario de actividades complementarias e extraescolares aprobado polo Consello Escolar

Calendario de exames de pendentes da ESO e Bacharelato

Pendentes ESO  Pendentes Bacharelato

Horario de atención a pais

Pinchar na imaxe para ver o horario de titorías

Premios Nacionais de Educación Secundaria Obrigatoria

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convocou os Premios Nacionais de Educación na Educación Secundaria Obrigatoria  correspondentes ao ano 2014, na categoría de rendemento académico do alumnado. A finalidade destes premios é outorgar recoñecemento ao especial aproveitamento do alumnado que cursase cun rendemento académico excelente a Educación Secundaria Obrigatoria. Consultar a convocatoria aquí.