Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Inverno)

Entra virtualmente ao Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO C e D

PARTICIPACIÓN DE ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO NO PROGRAMA DE RADIO DE ONDA CERO "DÁLLE Á LINGUA"

O pasado xoves 4 de febreiro varios alumnos e alumnas de 1º bacharelato A e B gravaron a súa participación no programa de Onda Cero “Dálle á lingua”, co que vimos colaborando desde hai xa varios cursos como actividade do Departamento de Lingua Galega e Literatura. A emisora ofrece un espazo radiofónico de tres minutos diarios aproximadamente para a intervención de cada alumno/a, que expón un tema da súa elección. Este ano a nosa participación estenderase ao longo de dúas semanas dende o luns 22 de febreiro ata o venres 4 de marzo de forma continuada de luns a venres a partir das 11.50.

Nesta ocasión o tema elixido foi “HEROES E VILÁNS”. Esta é a listaxe de alumnado e temas que desenvolveron:

De 1º Bacharelato A:

María Rodilla (actuou de presentadora da actividade )

Ignacio Álvarez (Han Solo)

Francisco Barbeito (Son Goku)

Guillermo Meijón (Capitán América)

Paulo Seoane (Batman)

De 1º Bacharelato B:

Juan David Hernández ( Gru)

Carmen Iglesias (Tywin Lannister)

Pedro Maquieira (Steve Jobs)

Jacobo Moreira (Ironman)

Andrea Portela (Shrek)

Antía Rial ( A muller marabilla)

Pódese escoitar en DIRECTO na radio no 103.6 fm ou en internet. http://www.ondacero.es/emisoras/galicia/pontevedra/directo/

Aquí tedes aos participantes:

AO VALLE VAISE EN SKATE

Pincha na imaxe para ver o artigo publicado na Voz de Galicia sobre o profesor e o alumnado do Valle que acude a clase utilizando o skate.

SAÍDA SANTIAGO DE COMPOSTELA DIVERSIFICACIÓN 4º ESO

O pasado mércores 20 de xaneiro o alumnado de diversificación de 4º de ESO visitou Santiago de Compostela (catedral, casco histórico, campus universitario) acompañados pola súa titora a profesora María Lucinda Varela Gil. Foi unha xornada moi agradable de formación e convivencia e que nos deixa esta imaxe para o recordo.

ENTREVISTA NO DIARIO DE PONTEVEDRA AO ALUMNO DE 1º DE BACHARELATO JUAN DAVID HERNÁNDEZ NIÑO

O alumno de 1º de Bacharelato B Juan David Hernández Niño foi o ano pasado medalla de bronce no Campeonato de España por clubes celebrado en Cádiz na proba de 100 metros braza e obtivo o mesmo metal no campeonato Galego no doble hectómetro. Onte foi entrevistado no Diario de Pontevedra, pincha sobre a imaxe para ver o artigo.

SAÍDA SANTIAGO DE COMPOSTELA RELIXIÓN 1ºESO

O pasado mércores 16 de Nadal o alumnado de Relixión de 1º de ESO tivo unha saída educativa a Santiago de Compostela onde percorreron as prazas da zona vella, poideron disfrutar das fermosas vistas dende a cuberta da catedral e realizar unha visita guiada ao seu museo. Para rematar a xornada aínda tiveron tempo de visitar na sede de Afundación unha exposición de "Heroes animados" relacionada coa realización de películas de animación e participar nun obradoiro práctico de stop motion. Aquí tedes algunhas imaxes da actividade.

BO NADAL E FELIZ ANO 2016

O IES Valle Inclán dexésalle un bo Nadal e feliz ano 2016 a toda a Comunidade Educativa.

Gañadora do concurso de postais de Nadal organizado polo Equipo de Normalización Lingüística.

REVISTA DIXITAL DO ALUMNADO DO IES VALLE INCLÁN E DO LYCÉE FELIX FAURE DE BEAUVAIS

Revista creada por e para os alumnos do IES Valle Inclán e os alumnos do Lycée Felix Faure de Beauvais

Magazine créé avec Madmagz.

CONFERENCIA-COLOQUIO DE EXDEPUTADOS DO PARLAMENTO DE GALICIA

O pasado martes 15 de decembro tivo lugar unha conferencia-coloquio para o alumnado de 3º de ESO de exdeputados do Parlamento de Galicia. Nela interviron Pedro Manuel Mariño Campos (PSdeG-PSOE) e Salomé Álvarez Blanco (BNG). Marisol Bueno Berrío-Ategortuja (PPdeG) non puido acudir. Comezouse cunha proxección audiovisual que amosou un percorrido pola realidade da principal institución política de Galicia. Tras a presentación da directora do Centro, os exparlamentarios explicaron as funcións da Cámara autonómica, a súa composición e órganos e contestaron ás preguntas do alumnado que deron lugar a un interesante debate.

ENTREVISTA Á PROFESORA DE EDUCACIÓN FÍSICA ANA SANTOS EN RNE

Aquí tedes a entrevista en RNE da profesora de Educación Física do IES Valle Inclán Ana Mª Santos Solla na que explica o seu traballo no proxecto europeo Acroshow de eTwinning.