Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en primavera)

Resolución da convocatoria xeral de becas de estudos non universitarios.

O día 14 saiu publicada no BOE a resolución da convocatoria xeral de becas de estudos non universitarios. Pódese consultar no vestíbulo do centro.
Ábrese o prazo de recurso de reposición dende o 15 de maio ata o 15 de xuño de 2015, ambos inclusive.

Gravación en Onda Cero Radio de textos galegos

O 24 de abril, alumnado do centro achegouse aos estudios de Onda Cero, en Pontevedra, para realizar a lectura de textos dos autores e das autoras homenaxeados co Día das Letras Galegas.

Cómo poidedes escoitalas? Pinchar aquí para máis información

Proceso de admisión curso 2015/2016. Listaxes definitivas

Resultado definitivo do procedemento de admisión do alumnado para o curso 2015/2016.

Consultar aquí

Actividades de formación en linguas estranxeiras

No DOG do 16 de marzo publícase a orde de 2 de marzo de 2015 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Pinchar aquí para ver a información