Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en verán)

Entra virtualmente ao Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO C e D

Premios extraordinarios de Educación Secundaria Obrigatoria 2014-2015

Convocados os premios extraordinarios de Educación Secundaria Obrigatoria curso 2014-2015

Facer clic aquí para máis información

Matrícula 1º Bacharelato

Detectouse un erro no formulario de matrícula de 1º bacharelato, no que só se ofertaba Inglés e Francés como linguas estranxeitas. No apartado de 2ª lingua estranxeira, deben aparecer Francés e Alemán. Facendo clic aquí, pódense descargar os novos formularios.

Garum, unha novela de Esther Domínguez

A profesora de Inglés do IES Valle Inclán, Esther Domínguez, vén de publicar unha novela que leva por título Garum. Arriba podedes ver a portada do libro. Animámosvos a leelo. Facer clic aquí para acceder a unha entrevista coa autora.

Premios extraordinarios de Bacharelato curso 2014-2015

Convocados os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2014/2015.

Facer clic aquí para máis información