Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en verán)

Entra virtualmente ao Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO C e D

Viaxe cultural a Grecia

Un grupo de alumnos do Instituto, da rama de Humanidades (Latín e Grego), acompañados polos seus profesores e outros compañeiros dos institutos Xunqueira I e Xunqueira II, están realizando estes días unha viaxe a Grecia. Aquí os podedes ver na Acrópolis de Atenas.

Matrícula 1º Bacharelato

Detectouse un erro no formulario de matrícula de 1º bacharelato, no que só se ofertaba Inglés e Francés como linguas estranxeitas. No apartado de 2ª lingua estranxeira, deben aparecer Francés e Alemán. Facendo clic aquí, pódense descargar os novos formularios.

Garum, unha novela de Esther Domínguez

A profesora de Inglés do IES Valle Inclán, Esther Domínguez, vén de publicar unha novela que leva por título Garum. Arriba podedes ver a portada do libro. Animámosvos a leelo. Facer clic aquí para acceder a unha entrevista coa autora.

Viaxe a Asturias de 4º ESO

Como cada ano por estas datas, o alumnado de 4º ESO vén de realizar a excursión a Asturias e Cantabria. Do 15 ao 19 de xuño  visitaron Cudillero, Covadonga, Santillana del Mar, as neocovas de Altamira e Oviedo. Tamén fixeron rutas polos Lagos de Covadonga e realizaron diversas actividades na natureza como o descenso do Sella en canoa, barranquismo, espeleoloxía e paintball. Na foto podedes ver ao grupo diante da Colegiata de Santa Juliana, en Santillana del Mar.
Para ver máis fotografías, facer clic aquí (e facer clic sobre cada foto se queredes ampliala)

Premios extraordinarios de Bacharelato curso 2014-2015

Convocados os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2014/2015.

Facer clic aquí para máis información

Programa de libros de texto

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre os programas de libros de texto para o curso escolar 2015-2016, que saíron publicados no Diario Oficial de Galicia o día 1 de xuño.

Nota informativa devolución de libros

Axudas libros de texto para 1º e 3º da ESO Fondo solidario para 2º e 4º da ESO
Instrucións

Actividades de formación en linguas estranxeiras

Listaxe de alumnado seleccionado (e suplente) que obtivo axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras. Pinchar aquí para acceder á páxina da Consellería

Acto de Graduación de 2º Bacharelato

O pasado venres 22 de maio celebrouse no Teatro Principal o acto de graduación do alumnado de 2º Bacharelato.

Tras seis anos de esforzos, de bos e menos bos momentos, de amizade e de ledicias compartidas, chegou o momento de decir adeus ao Instituto e prepararse para iniciar unha nova vida e novos estudos. Como era de esperar, o acto estivo cheo de emocións, de cánticos, de nervios, algún choro e moita alegría. Houbo discurso da directora, Dona Pilar Freitas, e tamén discurso en clave de humor dos alumnos, con reivindicación do ensino público incluida, varias actuacións e, naturalmente, entrega de agasallos.

Desexámoslles moita sorte e moitos éxitos nesta nova etapa da súa vida.

Arriba podedes ver as fotos cos titores, e facendo clic aquí veredes a galería con fotos do acto no Teatro Principal