Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en inverno)

LI Olimpíada Matemática: bronce para un alumno do Valle-Inclán

O alumno de segundo curso de Bacharelato, Miguel Cidrás, obtivo, por segundo ano consecutivo, a medalla de bronce na Olimpíada Matemática Española celebrada en Badaxoz a fin de semana pasada.

Pinchar aquí para ver a información publicada en El Correo Gallego do 24 de marzo

Actividades de formación en linguas estranxeiras

No DOG do 16 de marzo publícase a orde de 2 de marzo de 2015 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Pinchar aquí para ver a información

Campus científicos de verán 2015

Pincha sobre a imaxe para ver a información

Dálle á lingua, Ubi sum?

Dálle á lingua

Participación de alumnado de 1º e 3º ESO no programa Dálle á lingua

Ubi sum?

Ciclo de conferencias

Pincha nos enlaces

Información de alumnos pendentes

A Xefatura de estudos informa que os alumnos con materias pendentes de cursos anteriores recibirán os próximos días un boletín informativo que deberá ser asinado polos pais/nais e entregado despois ao titor.

Lémbrase tamén que no taboleiro de anuncios, na entrada ao instituto, atópase información detallada da coordinación, seguemento e probas para a recuperación de alumnos pendentes de cursos anteriores.