Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de 150 Aniversario de Valle)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO D

MATRÍCULA XUÑO IES VALLE INCLÁN CURSO 2016-2017

Nos seguintes anexos está toda a información sobre as datas e o proceso de matriculación de xuño no IES Valle Inclán para o curso 2016-2017.

Datas de matrícula xuño curso 2016-2017

Máis información sobre as datas de matriculación

Información impresos de matriculación

A PROFESORA ANA SANTOS SUMA E SEGUE OURO NO CAMPIONATO DE ESPAÑA DE ATLETISMO

A profesora de Educación Física Ana Santos Solla obtivo a medalla de ouro na proba de 80 metros valados no campionato de España de Atletismo de veteráns que se celebrou en Elche. Parabéns profe, unha máis para a colección.

CONCEDIDO O SELLO DE CALIDADE DO PROGRAMA EUROPEO ETWINNING A 4º DE ESO A E A PROFESORA ANA SANTOS POLO SEU TRABALLO DE ACROSPORT

O grupo 4º de ESO A e a profesora de Educación Física Ana Santos Solla acaban de acadar o sello de calidade do programa europeo eTwinning polo seu traballo de Acrosport feito conxuntamente co Licée Félix Faure de Beauvais (Francia). Tedes toda a información sobre o seu proxecto nesta ligazón https://twinspace.etwinning.net/12263/homeParabéns a tod@s.

INSTRUCIÓNS E LISTAS DEFINITIVAS DE SELECCIONADOS E SUPLENTES PARA AS ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS DE 2016

As instrucións relacionadas coas actividades e o seu pagamento podén consultarse na páxina web da convocatoria  http://www.edu.xunta.es/axudasle  . Na mesma páxina poden consultarse as listaxes de seleccionados e suplentes así como nas seguintes ligazóns:

Listaxe 1ºESO

Listaxe 2ºESO

Listaxe 3ºESO

Listaxe 4ºESO

Listaxe 1ºBACH

Listaxe 2ºBACH

REPRESENTACIÓN DE ARGALLADA: QUERIDOS REIS MAGOS ...

O pasado venres 10 de xuño tivo lugar no teatro Principal a representación da obra "Queridos reis magos..." do grupo de teatro de profesorado do IES Valle Inclán Argallada. Coma sempre non queda mais que dar os parabéns a todos os compoñentes do grupo pola magnífica representación que fixo pasar un moi bo rato aos asistentes.

CARLOS BEN ARRIBI DE 4º DE ESO E SABELA ESTÉVEZ CODRÓN DE 2º DE ESO PREMIADOS NO XXIII CONCURSO NACIÓNAL CANGURO MATEMÁTICO

Os alumnos Carlos Ben Arribi de 4º de ESO B e Sabela Estévez Codrón de 2º de ESO D foron premiados no XXIII Concurso Canguro Matemático - 2016 que se celebrou as 16:45 horas o xoves 17 de marzo de 2016 nas distintas sedes de toda España que habilitou a organización para a realización da proba. Parabéns aos dous premiados. Pinchando na imaxe tedes a lista de premiados e no texto a ligazón ás probas.

Ligazón ás probas (nivel 1 é 1º de ESO e nivel 6 2º de Bacharelato)

ARTIGO DA VOZ DE GALICIA SOBRE OS BRILLANTES RESULTADOS OBTIDOS NAS PAU POLOS NOSOS MELLORES EXPEDIENTES

Pincha na imaxe para ver o artigo publicado este domingo 19 de xuño na Voz de Galicia sobre os brillantes resultados obtidos nas PAU polos nosos mellores expedientes.

100 % APROBADOS ALUMNADO DE DIURNO NA PROBA DE SELECTIVIDADE

O alumnado do IES Valle Inclán tanto o de diurno como o de adultos obtivo uns moi bós resultados nas PAU que tiveron lugar a semana pasada. En diurno acadouse o 100% de aprobados e  sete alumnos/as superaron o nove na fase xeral. Parabéns a tod@s.