Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Inverno)

Entra virtualmente ao Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO C e D

VÍDEO SOBRE MANUEL MARÍA ESCRITOR HOMENAXEADO NO DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2016

Vídeo realizado pola profesora de Lingua e Literatura Galega Rosario Valcárcel Mato sobre o escritor Manuel María (homenaxeado Día das Letras Galegas 2016) coa biografía, poemas soltos e lectura do propio poeta dalgúns dos seus versos.

ELBA IGLESIAS, ALBA RODRÍGUEZ Y PAULA VARELA DE 2º DE BACHARELATO REALIZARON UNHA DAS MELLORES PELÍCULAS DO SAVIAFEST SM EN INSTAGRAM

As alumnas Elba Iglesias Fernández, Alba Rodríguez Fondevila e Paula Varela Fernández de 2º de Bacharelato acadaron no concurso SaviaFEST SM en instagram do curso pasado ser o mellor video do mes de maio e un dos máis valorados de todo o certame. Realizárono en francés e a súa profesora de referencia foi Macamen Alonso González.

O SaviaFEST invita a que os profesores animen ao seu alumnado a expresarse nun vídeo en instagram de menos de 15 segundos, mostrando aquelo que os move e os apasiona polas súas materias, contando que lles motiva a aprender cada día e como poden aplicarlo de xeito práctico na súa vida.

Que é o SaviaFEST de Instagram?

Aquí tedes a ligazón ao vídeo

PROXECTOS EN INGLÉS DA SECCIÓN BILINGÜE DE TECNOLOXIA DE 4º DE ESO C

No vídeo tedes os proxectos de sistemas electrónicos realizados polo alumnado de Tecnoloxía de 4º de ESO C (Sección Bilingüe de Inglés) durante a segunda avaliación.

BENVIDA AOS ESTUDANTES ALEMÁNS DE INTERCAMBIO CO IES VALLE INCLÁN

Este luns 25 de abril chegaron os estudantes alemáns que están facendo un intercambio cos alumnos de alemán de 4º de ESO do IES Valle Inclán en Pontevedra. Os nosos alumnos xa estiveron en Alemania fai dúas semanas e agora reciben os que foron os seus anfitrións. A imaxe é da benvida do Alcalde no Concello.

CONFERENCIA DA POETISA EVA VEIGA AO ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO DE HUMANIDADES

Aproveitando a Pontepoética organizada polo Concello e o Ateneo de Pontevedra, o alumnado de 1º de Bacharelato de Humanidades tivo a sorte de ter un encontro na biblioteca do Centro coa poetisa Eva Veiga (entre moitas cousas foi a gañadora do Premio de Poesía da Asociación de escritores e escritoras en Lingua Galega no ano 2015 pola súa obra A distancia do tambor. Estivo acompañada polo pintor pontevedrés Antón Sobral.

SEMANA DA FRANCOFONÍA NO IES VALLE INCLÁN

Con motivo da semana da Francofonía o Departamento de Francés do IES Valle Inclán organizou un concurso literario.
As modalidades foron as seguintes:

1º-2º ESO: Acróstico
3º ESO: Caligrama
4º ESO: foto con libro
1º-2º BACH: microrrelato

Os premios foron unhas camisetas deseñadas polo departamento, coa lenda VOILÀ, J'AI GAGNÉ e uns libros doados pola editorial SGEL.
Os alumnos e alumnas que gañaron estes premios foron:

1ºESO: Paula Domínguez Barreiro.
2ºESO: Pablo Lorenzo Mezquita.
3ºESO: Mencia Cernadas Ferreira.
4ºESO: Emma Silva Monterroso.
1ºBACH: Ainhoa Esteban Moldes.
2ºBACH: Ex aequo Félix Vandeneycken e Sergio Martinez Martínez.
Accesits Nuria Casas Suárez e Álvaro José Amoedo Fernández.

SAÍDA 4ºESO CASA MUSEO DE MANUEL MARÍA E LUGO

O pasado venres 22 de abril o alumnado de 4º de ESO visitou a casa museo de Manuel María e a carballeira de Sta. Isabel en Outeiro de Rei e a cidade de Lugo, nunha actividade organizada polo Departamento de Lingua Galega coa participación e colaboración do Departamento de Xeografía e Historia. Aquí tedes algunhas fotos da saída.

O ALUMNO DE 4º DE ESO PABLO CARBALLO FRAGUAS CLASIFICADO PARA A FASE FINAL DO CAMPIONATO GALEGO CADETE DE JUDO

Pincha na imaxe para ver o artigo publicado no Diario de Pontevedra o martes 19 de abril. (Para unha mellor visualización podedes descargalo e abrir o arquivo co adobe reader)