Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada en inverno)

Premio de Matemáticas

O pasado día 16 de xaneiro celebrouse na Facultade de Matemáticas de Santiago a fase galega da Olimpíada de Matemáticas na que resultou clasificado en 2º lugar, e polo tanto representará a Galicia na fase estatal que se celebrará en Badaxoz do 19 ao 22 de marzo, o noso alumno Miguel Cidrás Senra, de 2º Bach. A. Os nosos parabéns polo éxito acadado e os mellores desexos para o reto que o agarda.

Dálle á lingua, Ubi sum?

Dálle á lingua

Participación de alumnado de 1º e 3º ESO no programa Dálle á lingua

Ubi sum?

Ciclo de conferencias

Pincha nos enlaces

Información de alumnos pendentes

A Xefatura de estudos informa que os alumnos con materias pendentes de cursos anteriores recibirán os próximos días un boletín informativo que deberá ser asinado polos pais/nais e entregado despois ao titor.

Lémbrase tamén que no taboleiro de anuncios, na entrada ao instituto, atópase información detallada da coordinación, seguemento e probas para a recuperación de alumnos pendentes de cursos anteriores.

Actividades complementarias e extraescolares

Calendario actividades 2014-2015        Calendario por cursos

Pincha arriba para ver o calendario de actividades complementarias e extraescolares aprobado polo Consello Escolar

Calendario de exames de pendentes da ESO e Bacharelato