AVISO IMPORTANTE

Para unha correcta visualización de todos os documentos, debe utilizarse o navegador Mozilla Firefox; tamén se consegue un resultado bastante bo con Google Chrome mais non con Internet Explorer.

Premios extraordinarios de ESO 2013-2014

No DOG do día 20 de agosto publícase a convocatoria dos premios extraordinarios para alumnado de educación secundaria obrigatoria, dotados con 750 €. Hai dúas modalidades:

Premios ao rendemento académico, para aquel alimnado que teña unha cualificación igual ou superior a 9,00 e premios ao esforzo e á superación persoal dirixido a alumnado con dificultades de tipo persoal, educativas e/ou do contorno familiar e sociocultural.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 20 de setembro de 2014.

Convocatoria completa

Convocatoria de bolsas para estudos postobrigatorios

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte vén de publicar a convocatoria de bolsas de carácter xeral para estudos postobrigatorios (Bacharelato e outros) para o curso 2014-15. O prazo de solicitude remata o día 30 de setembro de 2014 para os estudantes non universitarios e o 15 de outubro de 2014 para os estudantes universitarios.

Máis información

Convocatoria completa (BOE 07-08-2014)

Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2014-2015

Convócanse axudas individualizadas para

a) Axudas directas para o alumnado incluíndo o afectado por TDAH (trastorno por déficit de atención por hiperactividade) que requira por un período da súa escolarización ou ao longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas de discapacidade ou trastornos graves de conduta.

b) Subsidios por necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade ou trastorno grave de conduta para familias numerosas.

c) Axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

As solicitudes deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet no enderezo www.mecd.gob.es ou a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte no enderezo https://sede.educacion.gob.es no apartado correspondente a «Trámites y Servicios».

O prazo de presentación de solicitudes estenderase ata o día 30 de setembro inclusive.

Convocatoria completa

Xubilacións 2014

Un ano máis, chega a fin de curso e con ela o xantar de despedida ao profesorado que acaba a súa vida activa no ensino para iniciar una nova etapa vital. Desta volta foron dúas teachers, Mª Carmen López e Marisa Lozano, que en realidade xa levaban varios meses xubiladas aínda que fose agora cando lles demos o noso adeus... con algo de envexa. Ímolas botar de menos!! (Máis fotos)

Teatro: Prescrición facultativa

Como xa informamos no seu momento, o pasado día 22 de xuño o grupo de teatro Argallada representou no Teatro Principal a súa nova montaxe, Prescrición facultativa, e non foi para nós ningunha sorpresa a boa acollida que tivo por parte do numeroso público presente, igual que xa sucedera nas anteriores obras representadas.

Queremos deixar constancia de dúas pequenas anécdotas: que, dada a súa caracterización, Manuel Lastra estaba irrecoñecíbel e que nos saúdos finais (aínda que parte do público pensase que formaba parte da posta en escena) José Antonio Pérez Graña sufriu unha aparatosa caída sobre a mesa de cristal; por sorte o incidente só lle provocou pequenos cortes superficiais nas mans.

E xa agardamos impacientes por unha nova representación!! (Máis fotos)

Parabéns a Chus Sanguos

Desde aquí queremos darlle os nosos parabéns á profesora Chus Sanguos, quen -xunto con outros 34 deportistas galegos- recibirá a Distinción ao Mérito Deportivo de Galicia 2014 o próximo 11 de xullo ás 19:30 no Auditorio Municipal de Cangas nun acto solemne presidido polo Presidente da Xunta. (Diario de Pontevedra)

Resolución das bolsas de carácter xeral para o curso 2013-2014, para estudos postobrigatorios.

No BOE do día 20 de xuño publicouse a resolución definitiva de bolsas e axudas ao estudo da convocatoria xeral deste curso 2013-14, polo que está aberto o prazo de presentación de recurso de reposición até o próximo día 20 de xullo.

Acceso á páxina oficial do Ministerio

Calendario de exames de setembro 2014

DIÚRNO

ALUMNOS DE 2º DE BACHARELATO CON MATERIAS PENDENTES DE 1º:

LINGUA  CASTELÁ

LINGUA GALEGA

MATEMÁTICAS

MARTES  2

16.00

ALUMNOS DE ESO CON MATERIAS PENDENTES DO CURSO ANTERIOR (4º CON PENDENTES DE 3º, 3º CON PENDENTES DE 2º, 2º CON PENDENTES DE 1º):

Farán o exame na hora correspondente á materia do curso actual. Realizarán en primeiro lugar o exame da materia pendente e a continuación a do curso actual.

ALUMNOS DE 4º DE ESO CON MATERIAS PENDENTES DE 2º DE ESO:

CIENCIAS SOCIAIS

MATEMÁTICAS

CIENCIAS NATURAIS

LUNS 1

ALUMNOS DE 3º DE ESO CON MATERIA PENDENTE DE 1º DE ESO:

LINGUA CASTELÁ

MATERIAS DO CURSO ACTUAL