Obradoiro de danza tradicional 3 ESO

O pasado 27 de abril, o alumnado de 3 ESO participou nun obradoiro de danza tradicional. A actividade estivo coordinada polo profesor Gabi Reboredo da Asociación Trepia, e polos departamentos de Música e Dinamización lingüística.

Preme no vídeo para velo

POESÍA, MÚSICA E DANZA PARA O DÍA DE ROSALÍA

Este xoves un grupo de alumnas de 2º e 3º ESO recitaron os poemas  "O moucho" e "Cada noite eu chorando pensaba" da autora galega.
A continuación cantaron unha peza do compositor Maximino Zumalave con texto de Rosalía arranxada para a ocasión. Estiveron acompañadas pola alumna Xulia Teixeira de 2º ESO   que creou e tamén interpretou unha coreografía para esta peza .

Pulsa aquí para ver todas las fotos de la Galería

Concerto de Nadal do Coro do Instituto

O Coro do Instituto agasallounos cun concerto de Nadal, organizado pola profesora de Música Mª de los Santos, como despedida do primeiro trimestre.

Pincha en Fotos para ve-las fotos do concerto.

Pincha nos distintos vídeos para reproduci-los vídeos de este fantástico concerto.

Video 1

Video 2