ACTIVIDADE "LOITANDO CONTRA AS ESPECIES INVASORAS" NOS MONTES DE SALCEDO A VISTA DE DRON

O alumnado de 4º de ESO de Bioloxía e Xeoloxía realizou na segunda quincena de maio a actividade "Loitando contra as especies invasoras" nos montes de Salcedo. Un responsable da comunidade de montes explicou cales son as súas funcións, como xestionan o monte e as actividades que realizan para reintroducir especies de folla caduca e os traballos que están levando a cabo para crear una zona recreativa de uso público. A continuación o alumnado repartido en grupos eliminou especies invasoras como a mimosa nas parcelas que lles encomendaron, e para rematar a actividade observaron os petroglifos da zona e interpretaron o seu significado. Aquí tedes algunhas fotografías da actividade realizadas dende un dron.