ENTREGA DE PLACAS E DIPLOMAS QUE ACREDITAN AO IES VALLE INCLÁN COMO ESCOLA EMBAIXADORA DO PARLAMENTO EUROPEO

A profesora de Educación Física Ana Santos Solla recolleu o pasado venres 22 de xuño na sede da oficiña do Parlamento Europeo en Madrid a placa e os diplomas que acreditan ao IES Valle Inclán como Escola Embaixadora do Parlamento Europeo (Pincha na imaxe superior para ter máis información). No acto no que estiveron presentes dous europarlamentarios, Francisco Millán Mon e Maite Pagazaurtundúa, destacouse a necesidade de achegar as institucións europeas aos máis xóvenes e que estes coñezan o longo camiño de integración europea. Nas seguintes imaxes podedes ver ao noso alumnado cos seus diplomas e as profesoras de Educación Física Ana Santos Solla e de Francés Leonor Rodríguez Tato encargadas do proxecto. A continuación pinchando na ligazón tedes acceso ao artigo publicado na edición dixital do Diario de Pontevedra "Descubrimos que todo pasa por Europa".

Descubrimos que todo pasa por Europa (Artigo publicado na edición dixital do Diario de Pontevedra do mércores 27 de xuño)