ACTO DE ENTREGA DOS DIPLOMAS AOS PARTICIPANTES NO PROGRAMA EUROPEO ERASMUS+ YES YOUNG EUROPEAN IN SPORTS

O pasado venres 29 de xuño tivo lugar no paraninfo do Centro o acto de entrega dos diplomas acreditativos de participación ao profesorado e alumnado do programa Erasmus+ de dous cursos de duración: Yes Young European in Sports que se desenvolveu co Instituto francés Lycée Felix Faure de Beauvais. Ao acto de entrega asistiu Mela Rodríguez, embaixadora en Galicia do programa europeo etwinning quen destacou a consecución da dobre distinción do programa: A Europass Mobility que certifica as competencias adquiridas durante os intercambios desenvolvidos nestes dous anos e o Selo de Calidade que acredita que o proxecto foi innovador e de calidade. Parabéns a todo o profesorado e alumnado participante.

Ligazón á noticia publicada na edición dixital de Pontevedra Viva

Ligazón á noticia publicada na edición dixital da Voz de Galicia