MAGNÍFICOS RESULTADOS DO NOSO ALUMNADO NOS EXAMES OFICIAIS DELF DE LINGUA FRANCESA

Queremos felicitar aos  48 alumnos que se presentaron a estes exames durante o curso escolar 2020/21 . Malia ás dificultades, ao confinamento e ao aprazamento dos exames DELF, todos estes  alumnos pertencentes a  4º da ESO e a Bacharelato  acadaron excelentes resultados no Diploma DELF (Diploma de Francés oficial válido internacionalmente).  25 alumnos  presentáronse na quenda de  outubro   e  23  en  maio, En total 17 alumnos de B2 e  31 alumnos de B1.

O programa CUALE que se imparte dúas tardes por semana por Leonor Rodríguez Tato e Elisabete de Carvalho ten por obxectivo que os alumnos acaden os niveis  B1 e B2 do MCERL (Marco Común Europeo das Linguas)  e melloren  as súas competencias comunicativas en francés.