Datas de Matrícula IES Valle Inclán Curso 2023/24

O prazo de matrícula legalmente establecido vai dende o 23 de xuño ata o 7 de xullo. Para unha mellor organización, o centro establece, dentro deste período, uns días de matrícula para curso e nivel, de maneira que na medida do posible, realicen a matrícula nos días asignados.

1º ESO:  27 DE XUÑO

2º ESO:  28 DE XUÑO

3º ESO:  29 DE XUÑO

4º ESO:  30 DE XUÑO

1º BACHARELATO :    3 DE XULLO (Modalidade Ciencias e Tecnoloxía)

4 DE XULLO (Modalidade Humanidades e CCSS)

2º BACHARELATO:     5 DE XULLO (Modalidade Ciencias e Tecnoloxía)

6 DE XULLO (Modalidade Humanidades e CCSS)

Horario de matrícula: De 9:00  a 13:00 horas

Para os alumnos do centro, o impreso de matrícula entregaráselles co boletín de notas. Para o novo alumnado, estará dispoñible na conserxería do centro a partir do día 21 de xuño.