Viaxe do alumnado de 1º de Bacharelato a Italia

Do 23 ao 30 de marzo o alumnado de 1º de bacharelato realizou unha excursión a Italia. Foi unha viaxe moi ben aproveitada pois durante eses días visitaron Venecia cos seus canais, pontes e góndolas; Florencia (Santa María di Fiori, Baptisterio de S. Juan, Piazza della Segnoria, Palacio Vecchio, Ponte Vecchio, Palacio Pitti, Academia), Pisa, Lucca, Siena (catedral, piazza dei Campi) e Roma (Coliseo, Foros, Museos Vaticanos, Basílica de San Pedro, S. Pietro in Vincoli, Piazza Navona, Fontana di Trevi, Piazza de España, Castel Sant'Angelo, Santa María in Cosmedin, Campo di Fiore, Pantheon, Piazza del Popolo)... Mais non todo foi arte, como podemos ver nas fotos tamén tiveron tempo para divertírense. (Máis fotos)