Fin de Bacharelato

Como todos os anos, ao chegarmos aos días finais de maio chega tamén a despedida e outra promoción de alumnos deixa o instituto para iniciar unha nova etapa das súas vidas. E como todos os anos tamén, invádennos sentimentos contraditorios: por un lado a ledicia de ver a evolución que tiveron ao longo dos seis cursos que a marioría pasou no centro, mais por outro a tristeza de ver como marchan para sempre... aínda tendo a certeza de que non esquecerán esta época.

Pero antes dese adeus, puidemos xuntarnos todos nesa despedida "oficial" que por segunda vez se celebrou no Teatro Principal para poder dar cabida a todas as familias e, como sempre, houbo discurso da directora, discurso divertido á vez que emotivo dos representantes do alumnado e algunhas actuacións musicais. Máis tarde chegou a cea e seguro que unha looooooonga noite de troula... antes de comezar o estudo para a Selectividade ou para as materias que quedaron para setembro.

De momento non temos moitas fotos, pero estamos á espera de recibir máis.

E "buceando" por Youtube, descubrimos este vídeo de Marta Rosales Carbajo, que resume os mellores momentos desta xeración.