Visita ao parque eólico experimental de Sotavento

Neste mes de xuño, o alumnado de 3º ESO visitou o parque eólico experimental de Sotavento, principalmente orientado a que o alumnado se achegue ás enerxías renovables.

Tras unha breve charla de introdución ás fontes de enerxía, visitaron -divididos en dous grupos- unha vivenda bioclimática (onde se analizou de xeito especial a importancia do aforro enerxético) e un aeroxerador. Coñeceron as placas solares térmicas e fotovoltaicas e os principios físico-químicos que determinan o seu funcionamento, así como un sistema de aproveitamento de enerxía hidráulica. Como remate xogaron un pasapalabra divididos en dous equipos (con grande competitividade entre eles pero sen chegaren ás mans) sobre os conceptos relacionados coa enerxía comentados ao longo da visita. (Máis fotos)