Visita ao Parlamento Europeo

Convidados polo eurodeputado Francisco Millán Mon, un grupo de alumnos e alumnas visitou o Parlamento Europeo. Permaneceron en Bruxelas desde o 25 ao 28 de marzo e aproveitaron para visitar Gante, coa súa catedral de S. Bavon e o famoso retábulo "A adoración do año místico", a Igrexa de S. Nicolau, o Concello, o Belfort e o Peirao das herbas, a estampa máis típica da cidade e lugar de encontro dos universitarios. Continuaron o percorrido por Bruxas, coñecida tamén como a Venecia do Norte polas súas numerosas canles.

En Bruxelas gozaron dos lugares máis emblemáticas da cidade -Grand Place, Palacio Real, Galerías Saint Hubert, Manneeken Pis, Atomium, museos...- e tamén tiveron tempo para a diversión. Na foto podemos velos co eurodeputado e cos profesores acompañantes. (ver máis fotos)