McDonald's

Mentiras? Pensamento crítico para extraer conclusións.

 

Logo de ver a película Super size me e a publicidade La belle histoire des produts McDonald's 

parece claro que a historia non é como a conta a empresa.


      McDonald's quere dar a imaxe dunha  empresa que se preocupa porque todos os seus alimentos ofrezan os máis altos niveis de calidade en todos os aspectos. Queren demostrarlle á xente que os seus ingredientes son os mellores e que McDonald's é unha empresa comprometida co público. Afirman que os seus alimentos non conteñen graxas transxénicas... As persoas responsables de transmitir a boa imaxe da empresa din que nos manteis de papel, poñen o valor nutricional das comidas, e aclaran que a idea é que as persoas disfruten da comida rápida, coñecendo as calorías que conteñen os alimentos sen “satanizalos”; "cando as persoas saben a cantidade de graxas e calorías que teñen certos produtos,  poden facer un balance enerxético, por exemplo, facer diariamente exercicio e non excederse en ningún alimento”. Como parte desas accións e co obxectivo de brindar aos consumidores e consumidoras unha maior información para ter unha dieta equilibrada, McDonald's ten páxinas nas que aparecen artigos elaborados por persoas expertas en nutrición e saúde, co propósito de que a xente realice una mellor toma de decisións, respecto a su inxesta calórica e sobre a importancia de realizar actividade física. Os encargados da Comunicación Corporativa da empresa afirman:“Somos unha empresa responsable e queremos axudar a promover  estilos sans de vida, o cal implica comer ben, facer exercicio e descansar o suficiente, así como evitar adiccións e ter tempo libre para estar con amigos e familiares”. Supersize me mostra o deterioro da saúde dunha persoa que consume unicamente productos da marca.
Super size me
 
Morgan Spurlok un cineasta independente decide alimentarse só de produtos de McDonald’s durante un mes. Antes de empezar oexperimento sométese a varias análises médicas nas que os resultados indican que está perfectamente de saúde. Cando empeza a alimentarse só con comida de McDonald’s  os primeiros días vomita e cústalle comer e beber os alimentos presentados en tamaños grandes. Ao cabo dun tempo volve a someterse a revisións médicas, dicíndolle os médicos e médicas que o examinan que engordou moito e que debe deixar ese experimento porque está danando o seu organismo e afectando a súa saúde. Progresivamente vaise atopando cada día peor, ten dores no peito e empeora a marchas forzadas. Co esforzo conseguiu chegar aos 30 días comendo só produtos de McDonald’s e demostrou que esta alimentación alterou o seu humor, produciulle disfunción sexual e danou o seu fígado. Spurlock necesitou 14 meses para perder o peso que gañou. Este documental pretende demostrar unha das razóns pola que se propaga a obesidade en EEUU.