Relixión

Tempo de Samaín no Sofía Casanova

Os alumnos de relixión de 1º de ESO do instituto, coa axuda do seu profesor, estiveron a traballar no costume, tan arraigado entre nós, de honrar os nosos defuntos así como as semellanzas e diferenzas entre a nosa celebración e as que se fan en outros países, Irlanda ou os EUA por exemplo.

O resultado é a instalación que podedes ver estes días na entrada do noso centro e á que se sumaron as iniciativas de lectura propostas polo equipo da biblioteca e de normalización lingüística.

Celebración do día da paz

O pasado venres 30 de xaneiro, celebramos no noso centro o día da paz.

Como podedes ver nas fotos, os departamentos de Plástica, Tecnoloxía, Relixión, Lingua Galega e Lingua Castelá organizaron traballos cos alumnos para reflexionar sobre a importancia de construir unha sociedade libre de violencia.

Celebremos a paz todos os días!