Septembro 2019

Promoción de Balonmán/Promoting Handball

Promoción de Balonmán

O pasado xoves 12 de setembro estiveron con nós monitores do Clube Balonmán Tui. Con eles xogamos a balonmán no pavillón novo e pasámolo moi ben. Eles ademais son xogadores de balonmán do clube e animáronnos a probar este deporte que a eles tanto lles gusta. Moitas grazas.

Promoting  Handball

Last Thursday, September 12th, the monitors of Tui Handball
Club were with us. We played handball with them in the  new
sports hall and we had a great time. They are players of the
club's handball and they have encouraged us to try this sport
that they like a lot.
Thank you very much.

Promoción de Judo/Promoting Judo

Promoción de Judo

O pasado xoves 12 de setembro estiveron con nós David e Carmen do Club Judo Tui. Eles contáronnos cousas moi interesantes sobre o Judo, o importante que é para a concentración, para fomentar o compañeirismo, para o respecto...e ademáis pasámolo moi, moi ben. Tamén nos convidaron a ir no mes de setembro a probar as súas clases polas tardes, de xeito gratuito.

Moitas grazas Carmen e David por aportarnos tanto.

Promoting  Judo

On Tuesdays, September 12th, David and Carmen from Judo Tui Club were with us.They told us very interesting things about Judo, how important it is for concentration, companionship, for respect ....We were also invited to go and try on Setember for free.

Thank you very much Carmen and David for providing us so much.

Xornadas de Promocións Deportivas 19-20

Xornadas de Promocións Deportivas

Clubes Deportivos Eurocidade.

Durante os primeiros días de curso imos ter as tradicionais Xornadas de Promocións Deportivas en colaboración cos Clubes Deportivos da Eurocidade de Tui-Valença. O propósito é que o noso alumnado coñeza a oferta deportiva que ten na Eurocidade e poida gozar na mesma.

Aquí vos deixamos o calendario de promocións.

The first days of this academic year we are going to participate in the traditional “sports promotion  days” ,with Tui-Valença sports clubs. The aim is that our students know the different kind of sports and activities they could practice.

Below is attached the document with the timetable.

Benvidos ao Curso 19/20