Xaneiro 2020

DEPORTE ESCOLAR. Bádminton Curso 19-20

Bádminton Curso 19-20

O pasado martes  28 de xaneiro, deu  comezo a competición escolar de Bádminton para    Categoría Benxamín ( 3º e 4º) e Infantil (Repetidores de 6º). Dita xornada será no Pavillón do Ceip Randufe. Aquí vos deixamos as fotos de esta gran xornada.

Taller de Cociña coa colaboración da Escola San Xerome Emiliani

Taller de Cociña coa colaboración da

Escola San Xerome Emiliani.

O pasado luns día 27 de xaneiro o alumnado de 5º de Ed. Infantil desprazouse á Escola San Xerome Emiliani da Guarda. Alí xunto ao alumnado da escola colaboraron nun taller de cociña.

Moitas grazas a Miriam, aos monitores da escola, e ao seu alumnado que puxeron toda a súa experiencia e ilusión, para que @s nen@s do noso colexio o pasaramos xenial.

Cooking workshop with the help os San Xerome Emiliani School.

On Monday 27th,  5 years old students went to San Xerome School in La Guardia. They cooked with the students from that school.

Thanks to Miriam, school supervisors and students from their experience and help, ou students had a great time!

DEPORTE ESCOLAR. Bádminton Curso 19-20

Bádminton Curso 19-20

O pasado martes 21 de xaneiro, deu comezo a competición escolar de Bádminton. A 1ª xornada da Categoría Alevín ( 5º e 6º) levouse a cabo no Pavillón do Ceip Randufe. Aquí vos deixamos algunhas fotos da xornada, para que vexades o moito que o disfrutamos.

School Sports. Badminton 19-20.

On Tuesday January 21st Badminton competition started. 1st category (5th and 6th grade) played in CEIP Randufe pavilion. Here you have some pictures, so you can see how much we had fun.

Facemos xelado no Restaurante de Lúa

Facemos "Xelado" no Restaurante de Lúa

20-01-20

O pasado xoves día 20 de xaneiro, o alumnado de 4 anos tivemos a sorte de facer e probar "Xeladoartesanal" no restaurante de Lúa.

Coa axuda dos nosos papás e das profes fabricamos un xelados que estaban riquísimos.

Moitas grazas pola vosa axuda papís.

Preparing ice-cream in Lua’s Restaurant

On Thursday 20th , 4 year old pupils made homemade ice-cream. Thanks to the parents for such an amazing help.

Ignacio La Fuente gaña o Campo a Través de Baiona

Ignacio Lafuente gañador do

Campo a Través de Baiona

19 Xaneiro 2020

O pasado domingo día 19 de xaneiro, tivo lugar a proba de Campo a Través de Baiona. Ignacio Lafuente do CEIP Nº2 participou coa súa familia nesta proba, onde proclamou Campeón da súa categoría.

Unha gran promesa do campo a través con un futuro prometedor, que levou o nome do noso colexio ata o Concello de Baiona.

Noraboa a Ignacio e moitas grazas a súa familia por iniciativas saudables e deportivas coma esta.

Ignacio La Fuente, Biona’s Cross Country Race Winner

On Sunday 19th, there were a cross country race in Baiona. Ignacio La Fuente, from CEIP Nº2, participated in this race with his family, and he was the winner in his category. Congratulation Ignacio.

Dinamización Intercentros Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián

Dinamización Intercentros

Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián

Curso 19-20

Venres  día 17 de xaneiro de 2020

O pasado venres día 17 de xaneiro de 2020  tivo lugar no pavillón vello de Tui, a Xornada de Dinamización Intercentros entre os Ceip Nº2- Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián.

A xornada levouse a cabo de 9:15 a 13:45h aproximadamente no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes foron 4ºB e 5ºB.

Unha xornada na que disfrutamos cos amigos de Goián de: Minibalónmán, volei, bádminton, baloncesto, futbol-sala.

Grazas a todos por unha xornada de actividade física e saudable onde o respeto, a convivencia e o bo xogo fixeron que tod@s pasaramos unha xornada estupenda.

Intercentres dinamyzation

CEIP Nº2- CEIP PINTOR ANTONIO FERNANDEZ DE GOIAN

Last January 17th in Tui’s old pavillion students from CEIP Nº2 and CEIP Antonio Fdez de Goián played together. Pupils from 4th Grade B and 5th Grade B enjoyed playing together Handball, volleyball, basketball or soccer.