Marzo 2020

A educación emocional a través do Mindfulness

 A educación emocional a través do Mindfulness

Este curso dentro do Proxecto Erasmus+, levamos a cabo un curso de formación para mestres e levamos á aula o Mindfulnes. Unha experiencia fantástica para traballar a educación emocional e a relaxación.

 Nas sesións coa poñente tivemos clases teóricas e prácticas. Nas teóricas tratamos as bases do mindfulness, todos os datos necesarios para entender en que consiste, o seu proceso ou os beneficios que pode aportar, entre outros. Na parte práctica elaboramos cousas como apoio ás clases teóricas e traballamos co noso propio corpo.

As sesións do profesorado:

 Traballamos prácticas onde experimentamos sensacións o noso corpo e co dos compañeiros.

Elaboración de cerebros para entender os procesos polos que pasamos e o seu posterior traballo sobre eles, separamos as súas partes e indagamos sobre elas.

 

 Coñecemos os noso sistema nervioso e os órganos, a relación de todo isto na práctica do mindfulness e os seus principios.

Recomendacións de libros por parte da persoa encargada da nosa formación.

Prácticas de respiración con molinillo e globo.

As sesións co alumnado:

O alumnado de educación infantil tivo momentos de relaxación e de sentir o corpo.

Taller de mindfulness para o alumnado de educación primaria no ximnasio do centro.

Iniciación o Mindfulness do alumnado de 6º, respiración profunda. Usando unha corda como elemento para interiorizar o movemento do abdome.  

 O alumnado realizando a práctica de respiración procurando ser conscientes da respiración abdominal e da torácica. Por outra parte, tamén se fixo a práctica de respiración tapando unha fosa nasal e logo a outra.

Alumnado de primaria na iniciación ó Mindfulness, tomar consciencia do estado de calma, quietude, silencio e gozar da respiración pensando en algo agradable e que nos cause unha boa sensación.

 O alumnado de infantil experimenta coas texturas e as sensacións que lles transmiten algúns obxectos descoñecidos.

Unha experiencia moi importante para a vida, coa que esperamos continuar no vindeiro curso.

 

 Mindfulness

We worked Mindfulness in our school in order to improve our way of relax and our emotions.

We had several lessons were we learned how to practice Mindfulness and how to show it to our students.

Teachers practice some exercices themselves or with the help of their mates, such as breathing with the help of a ballon. Besides we learned how our body and organs work.

On the other side, students practice those exercices at the gym, focusing on the breathing with some exercices as breathing with the help of a rope or blocking one nostril.

Froita saudable.

Semana da Froita.

Alimentación saudable.

Dende o xoves 5 de marzo de 2020 ata o 18 de marzo de 2020 estaba previsto levar a cabo reparto diario de froita coa axuda do FOGGA dentro do Programa do Plan Proxecta Aliméntate ben.

As froitas que se distribuiron foron: plátano, melón, uva, clementina, piña, mazá e amorodo. 

Grazas a todas as familias que coa súa axuda facilitaron o lavado e preparación da mesma para distribuir entre o alumnado.

 

Fruit week. Healthy diet.

From march 5th to march 18th there was a plan to give students different fruits every day. Soe of the fruits that students can taste were: banana, melón, grapes, tangerine, pineapple, Apple and strawberries.

Elaboración de Minipizzas.

Restaurante de Lúa.

Elaboración de Minipizzas.

Por mor da celebración dos aniversarios do mes de febreiro, o alumnado de 4 anos de Educación Infantil, estiveron no Restaurante de Lúa, elaborando Minipizzas, coa axuda das súas familias e das súas mestras.

Primeiro lavaron os ingredientes, despois cortáronos e cada quen preparou a súa pizza.

Estaban riquísimas. Moitas grazas ás familias pola axuda e entusiasmo en iniciativas, saudables e divertidas coma esta.

 

 

 

 

 

Lua’s restaurant. Preparing  mini-pizzas.

4 year old students decided to prepare some mini pizzas in Lua’s restaurant in order to celebrate their birthdays. They do it with the help of their teachers and moms.

First, they washed the ingredients, then they chopped them and prepared the pizzas.

 

They were delicious. Thanks to all the families.

 

Entroido

Entroido.

O venres día 21 de febreiro de 2020, tivemos o entroido na escola. Este ano foi un entroido saudable, xa que estamos traballando co Proyecto Eramus+ a importancia de unha alimentación sa e saudable. Este ano voltamos a saír a rúa cun desfile fantástico.Cada curso elexiu o seu disfraz con moitos alimenticios. 

A importancia das verduras representadas polo alumnado de 3 anos.

Os utensilios de cociña, tan necesarios para cociñar foron representados polo alumnado de 4 anos.

Para facer un uso axeitado dos utensilios de cociña, o alumnado de 5 anos convertíronse en grandes cociñeiros/as.

O alumnado de 1º eran as sementes tan importantes para prantar na nosa horta froitas, verduras, cereais, etc...

O alumnado de 2º representaros unha froita riquísima, as uvas.

E seguindo coas froitas O alumnado de 3º transformáronse en fresas deliciosas.

 O alumnado de 4º decidiu representar as zenorias, unha verdura imprescindible na nosa dieta saudable.

Tamén tivemos panadeiros con moita experiencia, que foron os alumnos e alumnas de 5º. Eles ensinaronnos a importancia do pan na nosa dieta.

e para rematar o alumnado de 6º, con todas as froitas, verduras e sementes elaborou unha axeitada Pirámide de alimentos axeitada ao noso Proxecto e para que tod@s tomemos conscicencia de unha alimentación sá e saudable.

Despois do desfile e xa no centro, disfrutamos da tradicional cuchipanda de entroido con filloas, orellas e suculentos manxares preparados polas familias, ás que lles temos que agradecer a súa colaboración con estas delicias.

 

Carnival

On February  21st we had the carnaval aprty at school. This year it was a “healthy carnaval”, as we are working with the Erasmus Project “Happy and Healthy Lifestyle”. Every grade chose their costumes related to food.

3 yeard old students were different vegetales, 4 years kitchen tolos, 5 years were great chefs. In primary, 1st grade were differet sedes to grow in our vegeable garden, 2nd grade were a delicious fruit “grapes”, 3rd grade strawberries, 4th grade were so important vegeable as carrots,. We also had incredible bakers in 5th grade. And with all these fruits,seed and others, 6th grade created their costume, “food pyramids”.

After the parade that we did, we enjoyed our tradiional “chupipanda” with some traditional carnaval dishes.

O Meco do Entroido saudable

O Meco no Entroido Saudable.

Durante a semana do 17-20 de febreiro levamos a cabo a festa do Entroido no cole.

Dende o luns ata o xoves Lúa transformada en meco, foi deixándonos ordes para vir disfrazados cada día con unha vestimenta sorpresa. Cada orde sería sumada a do día anterior.

O luns un delantal tivemos que traer.

O martes sumarlle un sombeiro de cociñeiro.

O mércores sumarlle un pano de cociña.

o xoves para rematar traxe libre a rachar.

 

  Healthy Carnival

On the fourth week of February, we had the great carnaval party al school.

From Monday to Tuesday Lua told us one piece of clothes that we should dress every day. Every day we had to bring the new pieces besides the old ones.

On Monday we brought an apron, on Tuesday a chef hat, on Wednesday a kitchen cloth and on Thursday every child chose their carnival clothing.

 

O alumnado de 4º plantamos chicharos na horta de Lúa

O alumnado de 4º plantamos

chicharos na horta de Lúa.

No mes de febreiro o alumnado de 4º plantamos chicharos na horta de Lúa. Como podedes comprobar, xa os prantaramos no mes de xaneiro nos semilleiros, que estiveron no invernadoro da clase con moi boa temperatura. Agora que a temperatura exterior é máis alta, xa os puxemos na horta onde esperamos recoller unha boa colleita. 

 

4th Grade plant peas in Lua’s vegetable garden

In February 4th grade students plant some pear in Lua’s vegetable garden. As you can see, they were planted in some seedbeds in January. Now, they were ready for being outisde. We hope to collect a great amount.