Abril 2021

23 DE ABRIL DE 2021.- DÍA DO LIBRO

O día 23 de abril é o día do libro. O equipo da Biblioteca fixo un vídeo precioso e o alumnado de infantil tamén o celebrou cunha actividade no noso salón de actos. Todos os proxectos do cole están relacionados entre sí...e nesta actividade estabamos presentes a través da reciclaxe.....os nenos atopaban libros feitos de cartón reciclado con sorpresa no seu interior.

Animámosvos a que visitedes o blogue da Biblioteca para saber e ver máis sobre este día no cole premendo na seguinte imaxe.

 

ANTES DE QUE CHEGUE A CHOIVA.....

Estamos pendentes da predición do tempo....xa que dan moita choiva para os próximos días....canto van medrar as nosas plantiñas!!!

Ata o de agora van moi ben, ainda que estes días que non está Floro os paxariños e os caracois ás veces veñen comer as leitugas e os amorodos....

Sabiades que podemos evitar de xeito natural que os caracois veñan comer as leitugas? Se lle botamos arredor cinza ou sal...estes bichiños xa non fan das súas.....


De todas a formas, cos coidados dos nosos agricultores, xa se empezan a ver os froitos do seu proxecto...están aprendendo moitísimo!!


Días atrás había moito movemente na horta...lembrades? Pois xa se pode ver o resultado.....xa temos novos espazos para plantar!! "Contratamos" máis axudantes....qué ben o pasan participando neste proxecto.Risa

 

 Ainda falta darlle o último retoque para que non pareza a antiga estrada a Baiona.....pero todo se andará...Guiño

O espazo que queda á dereita está reservado para o invernadoiro, que como xa van dúas veces que a choiva e o vento romperon a cuberta e dobraron un pouco a estrutura......témolo gardado para poñelo o curso que ven. Queda delimitar a horta pola parte frontal e pintar os peches laterais....témolo anotado na lista de traballos pendentes....

 Agora toca observar o gran traballo que están a facer os nosos nenos e nenas tanto nas aulas como na horta e aprender con eles sobre a natureza, a reciclaxe, o cultivo de froitas e hortalizas... Porque todo isto cobra máis sentido cando os mellores froitos son os das aprendizaxes do noso alumnado. 

 Before the rain...

We are finishing the last arrangements in our garden before the rain. It is almost done and we are excited because our little plants will grow thanks to the rain.

These days, some insects are visiting our garden ant eating our plants. Do you know that if you put some salt or ashes around the plants, insects won't eat them?


Recursos para expresar as emocións e sentimentos.

Mindfulness.

Recursos para expresar as emocións e sentimentos.

As emocións indícannos que persoas, situacións ou cousas nos resultan atractivas, divertidas e agradables, ou pola contra, aburridas e desagradables. Isto será fundamental á hora de relacionarnos cos demáis e vannos dar información moi importante que debemos interpretar e xestionar correctamente.

As emocións básicas son: alegría, ira, tristeza, asco, sorpresa e medo...

Debemos expresar as emocións, xa que iso axudaranos a nós e ao noso alumnado a:

  • Liberar tensión.
  • Identificar e entender as emocións.
  • Ser capaz de separarte da emoción, ser obxectivo.
  • Que os demáis te poidan axudar a xestionar esas emocións.
  • Permitenos evitar e solucionar posibles conflictos.
  • Axuda a ser consciente das carencias e necesidades de cada quen.

 Cada persoa ten a súa forma de expresar as emocións. Todo vai depender de como se sinta ne momento, o seu medo a ser rechazado, a facer o ridículo...

 Ao noso alumnado seralle de gran axuda:

  1.  Que as mensaxes sexan en primeira persoa. Eu sintome así...
  2.  Especial coidado coa linguaxe non verbal que mostramos: O ton de voz, o volume...

  3.  Facerlle  preguntas concretas para que sexan participes.

  4.  Feedback constructivo. Pode ser de moita utilidade na resolución de conflictos.

  5. Asertividade. Que a comunicación e relación sexa de respeto e valoración. Fomentando vínculos emocionais sanos.

Por todo isto imos enumerar algunhas propostas, que segundo a idade do noso alumnado nos poder ser de gran utilidade.

1. Paletas de emocións. De gran utilidade para identificar as diferentes emocións.

 2. Cuadernos das emocións. De gran utilidade para expresar as diferentes emocións. Un traballo dos compañeiros do CEIP de Balaídos que nos pode ser de referencia.

 3. Panel das emocións. Pode ser unha opción interesante e divetida para  a creación propia de un panel onde expresar as diferentes emocións. 

           3.1 Como construir un panel das emocións.

 

 

            3.2 Panel das emocións para Educación Infantil.

 

 3.3 Panel das emocións II para Educación Infantil.

  

 3.4. Cariñograma. Panel das emocións para Educación Infantil.

  

 4. Expresar emocións con música, pintura e contos. Pode ser unha experiencia bonita e enriquezodora, na que se expresan emocións pintando, según o que a música e os contos nos fan sentir. 

 

5. Manualidades para expresar emocións. Unha experiencia práctica para traballar con nen@s. 

 

 

 

6. Dominó dos sentimentos. Unha experiencia práctica para traballar con nen@s. 

 

7. Actividades para traballar as emocións con nenos.  Propostas para traballar as emocións con nenos de diversas maneiras.

8. Técnicas para traballar as emocións con nenos.  Propostas para traballar as emocións con nenos de diversas maneiras.

 

 

9. As emocións através do espello.  Proposta para traballar as emocións de xeito consciente con nenos diante do espello.

Intercambio de alumnado Erasmus+, do alumnado de 6º de Educación Primaria do Ceip Plurilingüe Nº2 de Tui a Torrevieja Alicante.

 

Intercambio de alumnado Erasmus+,

do alumnado de 6º de Educación Primaria do

Ceip Plurilingüe Nº2 de Tui a

Torrevieja Alicante.

Dentro do Programa Europeo Erasmus+ que o CEIP Plurilingüe Nº2 de Tui está levando a cabo durante os cursos 2018-2021 co nome de  “Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Feliz, o alumnado de 6ºde Educación Primaria está a participar dende o mércores 14 ata ao venres 16 de abril de 2021,  nun “Intercambio virtual de alumnado a corto prazo” polo que visitará o CEIP As Culturas de Torrevieja Alicante.

Durante a actividade o alumnado do CEIP Plurilingüe Nº2 de Tui están a aprender, sobre a importancia de convivir cos seus compañeir@s das escolas de Alacante ( en España) e Varese(en Italia), están a explorar aspectos relacionados co proxecto de ambas culturas, respectando a cultura dos outros á vez que son embaixadores do seu propio país.

Estes días, o alumnado de Tui, estase a  integrar nas clases da escola de acollida, para compartir cultura, historia deportiva e dietética de cada rexión e participan en actividades físicas, para gozar cos seus compañeir@s. Isto incluirá contacto coa lingua materna ( Galego, Español e Italiano), mellora no idioma do proxecto: inglés, historia, cultura, artes e educación física.

O mércores 14 de abril de 2021, levouse a cabo a presentación das escolas que participan na viaxe virtual coa participación de todo o alumnado de 6º do noso centro.

Posteriormente tamén se levou a cabo, unha sesión de Mindfulness, na que participou o alumnado de 6ºA, no ximnasio. 

O xoves 15 de abril de 2021, levouse a cabo unha actividade de alimentación saudable e mente feliz: As emocións " Emocionome comendo froita e verdura", coa participación de todo o alumnado de 6ºB do noso centro. 

O venres 16 de abril de 2021, para rematar a viaxe levouse a cabo unha actividade de exercicio físico e xogo cooperatico " O Xogo da Oca", coa participación de todo o alumnado de 6ºC do noso centro. 

Moitas grazas aos compañeiros das Culturas de Torrevieja e de Varese en Italia por darnos a oportunidade de compartir estes momentos divertidos xuntos.

 

 Students online exchange. Tui-Torrevieja-Varese

In order to continue with our Erasmus project "Promoting a Healthy and Happy Lifestyle", students from 6th grade participate in a Virtual exchange. Through the online world, we visit "CEIP As culturas" in Torrevieja.

From 14th to 16th of April, students participated in different activities organized by our mates in Torrevieja.

On wednesday 14th students introduce themselves. Later, 6th Grade A, participated in a Mindfulness activity at the gym.

On Thursday 15th, we focus in healthy nutrition, 6th Grade B had to create their healthy plate with some fruits cutting.

On Friday 16th, we finish our visit with the sporty and cooperative game "La Oca" in which 6th Grade C students had to oversome different challenges.

 

 

22 DE ABRIL.- DÍA DA NOSA NAI TERRA

 

                              Imaxe de freepik de pikisuperstars

 

A Nai Terra está a pedirnos de xeito claro que actuemos. Os océanos énchense de plásticos e tórnanse mái ácidos. A calor extrema, os incendios forestais e as inundacións, así como unha tempada de furacáns no Atlántico, teñen afectado a millóns de persoas. Agora enfrontámonos á COVID-19, unha pandemia sanitaria mundial cunha forte relación coa saúde do noso ecosistema.

A biodiversidade estase a deteriorar en todo o mundo a un ritmo sen precedentes. Se estima que arredor dun millón de animais e vexetais están en perigo de extinción na actualidade. Con este panorama xeral e o escenario do coronavirus, a nosa prioridade é evitar a propagación do virus, pero a longo prazo é importante abordad a pérdida de hábitat e biodiversidade no noso planeta.

Estamos xuntos na loita coa nos Nai Terra.

 

FONTE: PÁXINA WEB DAS NACIÓNS UNIDAS.

Deixámosvos uns vídeos e cancións sobre o tema atopados nas canles de youtube: Acciona, Rockalingua e Yose ss:

 

 

 

 

 

OS MÁIS PEQUENOS TAMÉN VAN A HORTA!!

Que marabilla ver que ata os nosos máis pequenos visitan a horta para aprender a través dela.

Hoxe plantaron manzanilla, tomillo, orégano e algunha flor. Xa vos amosaremos o resultado...seguro que será un éxito total!!

 

 

 The youngest children visit Lua's garden

In our school, even the youngest ones want to participate and learn things in Lua's garden.

They planted some thyme, camomile, and flowers.

E SEGUIMOS!!

Seguimos traballando!!!

Pero non pensedes que os nosos nenos están man sobre man esperando a plantar......

 

..... eles tamén colaboran na construcción da nosa horta.

   

Temos moita sorte de contar con tantos axudantes, a que si??

 

Mindfulness: As Emocións e Os Sentimentos.

Mindfulness.

As Emocións e Os Sentimentos.

Coa axuda do  Mindfulness podemos Ter un mellor Control

Emocional. O Mindfulness axudaranos a coñecer mellor o

noso mundo interior.

  • Para iso o primeiro que temos que facer é observar e recoñecer as nosas emocións e sentimentos.

  • Para posteriormente aprender a controlar as emocións, para que a nosa mente sexa saudable e feliz.

Esta semana traballaremos as distintas emocións para ir coñecéndoas.

Propostas para o alumnado de Ed. Infantil e 1º Ciclo de Ed. Primaria.

A Ruleta das Emocións. 4:52min                 Os sentidos e as emocións. 3:57min    

 O Monstruo de colores. 7:06 min                 Os sentidos e as emocións. 3:58min 

Alegría. 5:22 min                                          Tristeza. 4:09min 

Propostas para o alumnado de 2º e 3º Ciclo de Ed. Primaria.

As Emocións básicas. 10:11 min         As Emocións Básicas. 3:01 min

As Emocións. 4:08 min                 Que son as emocións?. 4:20 min

A Alegría. 1:43 min               A Tristeza. 5:26 min

 

Mindfulness. Recursos para as Emocións.

Mindfulness.

Recursos para traballar as emocións.

Mindfulness estanos a dar a oportunidade, de mellorar en moitos aspectos da nosa vida. 

Ter un mellor Control Emocional é fundamental para ter una vida plena, e axudaranos a guiar ao noso alumnado e fill@s, para que teñan estratexias axeitadas, para unha boa xestión das mesmas.

No blog de Orientación do noso centro atopamos ampla información sobre:

  • O Benestar Emocional. Propostas de actividades.

  • Programas de Intelixencia Emocional. Propostas de actividades para os diferentes niveis educativos.

 

1º EP....APRENDEMOS SOBRE AS PLANTAS

O alumnado de 1º de EP tamén comezan a aprender cousiñas......primeiro nas aulas....

...e agora están investigando sobre o vexetal ou a froita que lles vaia mellor na horta para seguir aprendendo....

Estamos impacientes!! A ver qué se lles ocorre!!

 

 Lua's garden

In 1st Grade wanted to participate in Lua's garden, so they started planting some vegetables and fruits in their classroom.

PRÓXIMAMENTE...

Pois iso...... que será o que está a argallar o equipo Voz Natura do 2?.......

 

Hai moito movemento estes días..... e van aparecendo cousas.....


Estade atentos!!!

Mindfulness. As Emocións: Alegría, Tristeza.

Mindfulness.

As Emocións: Alegría, Tristeza.

Coa axuda do  Mindfulness podemos Ter un mellor Control

Emocional. 

Esta semana traballaremos algunhas das emocións, que están presentes no noso día a día para ir coñecéndoas ben: Alegría, Tristeza.

Propostas para o alumnado de Ed. Infantil e 1º Ciclo de Ed. Primaria.

A Alegría.

Baile das Emocións: 2:48 min                 A Alegría. 2:52 min

As Sensacións: 4:25 min                    Monstruo: 4:13 min

A Tristeza.

 Cando estou triste: 3:32 min         As lágrimas de Simón: 4:32 min

Propostas para o alumnado de 2º e 3º Ciclo de Ed. Primaria.

A Alegría.

Mindfulness. 3:23min            Sorriso Interior 9:30 min

Meditación do amor. 10:27min       Bos desexos: Alegría 8:56 min

Mindfulness. Acompañamento Socioemocional e Integral con Jordi Mateu.

Mindfulness.

Acompañamento Socioemocional e Integral

con Jordi Mateu.

Ante a demanda do profesorado para mellorar a súa competencia en acompañamento emocional e grazas ao Centro de Formación Permanente do Profesorado de Galicia, no centro levouse a cabo un curso de formación para mestres “ Acompañamento Socioemocional e Integral” impartido por Jordi Mateu ao longo de varias sesións durante o segundo trimestre do curso 20-21. Dito curso tivo que ser online debido as circunstancias actuais.

Dito curso facilitou instrumentos e estratexias ao profesorado para realizar un acompañamento axeitado das emocións co alumnado do centro.

 

 

 Jordi Mateo Mindfulness Workshop

In order to improve our competences in Mindfulness, in CEIP Nº2, teachers participated in some Mindfulness workshops. One of them was conducted by Jordi Mateo, who show us some strategies to help our stuendts and other people with their emotions.

A Volta ao Mundo de Lúa Un agasallo de Pascua.

Á volta das vacacións de Pascua, tivemos una bonita sorpresa de Lúa, contándonos noticias de como segue a súa viaxe dando a volta ao mundo.

Coas nosas millas xa se atopa en Turquía. Dende alí enviounos un agasallo que usamos para xogar no recreo: Unha goma de saltar. 

Agora seguimos a saltar corda e a goma para poder pasalo ben durante ese ratiño de lecer. Agradecémolo moito sobre todo este ano que os recreos son tan diferentes aos de outros anos.

 

 Lua's world tour

Lua thank us for helping her to walk more miles and she wanted to appreciate our effort sending us an elastic band to play in our recess.