Xaneiro 2021

Mindfulness

Mindfulness.

O proxecto Erasmus+ “Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Felizdeunos a oportunidade, nos cursos anteriores, de experimentar estilos saudables de alimentaciónactividades físicas, deportivas e hábitos de vida sans. Este curso bríndanos unha nova porta, cara a unha vida plena e feliz coa axuda do “ Mindfulness”.

Como alumn@s, podemos vivir unha vida plena e feliz coa mellor das experiencias  no momento presente. 

O  Mindfulnes pode axudarnos a tod@s a:

  • Mellorar a Atención.
  • Manter a Calma.
  • Ter un mellor Control Emocional.
  • Favorecer a Concentración.
  • Mellorar a Creatividade.
  • Eleminar pensamentos negativos.
  • Potenciar o Desenvolvemento Cognitivo. 

Sempre que tamén levemos a cabo hábitos alimenticios saudablesactividade física axeitada.

Todo isto vai ser posible, se estamos dispostos a aventurarnos nesta fantástica viaxe, con formación, con práctica, entusiasmo e con tempo ( 5-10 minutos diarios serán abondo para comezar).

Podemos practicalo dende os 3 anos durante toda unha vida plena. E grazas ao voso traballo, os vosos mestr@s e familias tamén se animaran a probar. 

Imos practicar Mindfulnes

 

Imos Practicar Mindfulness.

 

Para practicar   Mindfulness temos que:

  • Ter intención de probar.

  • Estar dispostos a tomalo en serio.

  • Seguir os pasos que nos van marcando.

  • Así será máis doado para nós e facilitarémosllo aos compañeir@s de clase...

  • Será importante practicalo todos os días, na escola, na casa, coa familia...así melloraremos .

Mindfuness

Mindfulness.

O proxecto Erasmus+ “Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Feliz, deunos a oportunidade, nos cursos anteriores, de experimentar estilos saudables de alimentación, actividades físicas, deportivas e hábitos de vida sans. Este curso bríndanos unha nova porta, cara a unha vida plena e feliz coa axuda do Mindfulness”.

Como mestr@, pai/nai queremos prestar  a mellor das atencións, ao noso alumnado e aos nos@s fill@s, para que  vivan a mellor das experiencias  no momento presente.


Mindfulness  pode axudarnos a tod@s a:

  • Mellorar a Atención.
  • Manter a Calma.
  • Ter un mellor Control Emocional.
  • Favorecer a Concentración.
  • Mellorar a Creatividade.
  • Potenciar o Desenvolvemento Cognitivo. 

Sempre da  man de hábitos alimenticios saudables e dunha actividade física axeitada.

Todo isto vai ser posible, se estamos dispostos a aventurarnos nesta fantástica viaxe, con formación, con práctica e con tempo ( 5-10 minutos diarios serán abondo para comezar).

Podemos practicalo dende os 3 anos durante toda unha vida plena. 

 

Formación para mestres e familias.

 

Experiencias Mindfulness 

para mestres e familias.

Como mestr@, pai/nai se queremos investigar e saber máis sobre Mindfulness, a continuación dispoñemos de algúns contidos, que poden resultar sinxelos e de interese.

1. Beneficios do Mindfulness e 5 exercicios de relaxación para nen@s, da canle Recursos Aula.

2. Explicación de Mindfulness e 8 exercicios para nen@s da canle Meditación guiada Elefante Zen.

 

3. Mindfulness contra o estrés de Patricia Díaz-Caneja.

4.21 Exercicios de Mindfulnespara nen@s,do Instituto Nacional de Neurociencia de México .

5. A importancia do Mindfulness na etapa de Educación Infantil. Unha reflexión de Elisenda Pallás e Joost Scharremberg.

6. Nenos felices, tranquilos e relaxados é unha proposta de Rebeca Lafuente sobre Mindfulness con recursos interesantes para Educación Infantil e Primaria.

 

7. 126 Dinámicas de Educación Emocional é un blog de  Fernando Navarro, onde a Educación Emocional é un pilar fundamental para o día a día de un docente ou de unha familia. Contén recursos interesantes para Educación Infantil e Primaria.

 

8. Técnicas de Relaxación para nen@s é un blog con pequenos vídeos para traballar a relaxación, os distintos tipos de respiración. 

 

9. Vídeo de Meditación guiada para dormir. Este vídeo é un conto para que o alumnado consiga durmir profundamente... 

10. Vídeo de Meditación  para dormir:  Este vídeo é un conto para que o alumnado consiga durmir profundamente...  

 

11. 5 Xogos que potencian a Atención e a Percepción Visual... Este vídeo mostranos 5 vídeos con materiais que potencian a atención e a percepción visual do alumnado.

11. Técnicas de Relaxación para nen@s é un blog con xogos de relaxación para aprender a xertionar os distintos tipos de emocións e sentimentos: rabia, tristeza, frustración, inseguridade...

 

Atención á respiración

1.Atención á calma, tranquilidade, relaxación e respiración.

Este é o primeiro paso para practicar Mindfulness. Cando algo resulta excitante, dificil...non imos reaccionar automáticamente, senon que imos prestar atención á respiración.

Aquí vos deixamos algunhas propostas para calmarnos, estar tranquilos, relaxadosatender á respiración.

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo  

A Rá, Tranquilos e atentos. 3 min

O Espagueti. Tranquilos e atentos. 6min

Respiración da abella. 2:15 min

 Respiración da León. 2:28 min
 Pequenas relaxacións: 2:36 min  Respira. Videoconto. 8 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo

A Rá, Tranquilos e atentos. 12 min

 Atención á Respiración. 10 min
 A respiración consciente. 6:15 min  Atención a la Respiración. 6:30 min
Centrarse na Respiración: 6:53 min  Introducción a Meditación e Respiración: 12min

 

 

Atención á Respiración e á Relaxación Corporal.

2.Atención á Respiración e á Relaxación Corporal. 

Este é o segundo paso para practicar MindfulnessCando xa sabemos identificar a nosa respiración, podemos continuar coa nosa viaxe esta semana prestaremos atención á respiración e á relaxación do noso corpo.

Aquí vos deixamos algunhas propostas para calmarnosestar tranquilos atender á respiración e relaxar o noso corpo.

 

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo  

 Relaxación. O Tren da Calma. 9 min

Relaxación. Método de Koeppen. 5:20 min

Relaxación. O Botón da Calma. 3:44 min

 Relaxacións Musculares. 3:40 min
https://youtu.be/J2m56TQoZlM?t=9
 Pequenos estiramentos: 2:45 min  Pequenas Relaxacións: 3:19 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo

 Relaxación. A Nube. 5:24 min

 Relaxación. O Outono.3:42 min
 Relaxación. O xeo. 10:07 min  Relaxación. Parte Inferior corpo 4:17 min
 Tensar e Relaxar. 8:37 min

 Movementos conscientes: 7:00 min

Atención plena e imaxinación

3.Atención Plena e Imaxinación.

Este é o terceiro paso para practicar MindfulnessCando  somos

capaces de  prestar atención á respiración, estamos preparados para relaxarnos coa axuda da nosa imaxinación, iso daranos moita enerxía.

Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plenacoa axuda da vosa imaxinación e que poidades relaxarvos e atender á respiración.

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo  

 O xogo das esponxas. Breve explicación Mindfulnes. 6:21 min

 Besos de dedos. 6:20 min

 A Montaña. 4:38 min

 O teu Xardín Secreto. 4:34 min
 O Barco Pirata. 7:22 min  O Arco da Vella. 10:51 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo

 Qué é o Mindfulness?. 10:46 min

 A Árbore Máxica. 5:52 min
 Viaxe ás Estrelas. 9:18min
 O Arco da Vella. 10:22 min
 A paisaxe imaxinaria. 7:40 min

 Chispiñas de Calor:7:53 min

 

 

Mindfulness e os sentidos.

4.Mindfulness e os sentidos.

Este é o cuarto paso que imos dar para practicar Mindfulness Cando somos capaces de poñer a atención na respiración, somos capaces de relaxarnos coa axuda da nosa imaxinación e somos quen de manter atención plena, estamos preparados para traballar cos sentidos: O oído, o gusto, a vista, o tacto e o cheiro.

O Mindfulnesvainos permitir, poñer a atención plena nos diferentes sentidos. Estes vannos permitir identificar emocións e sensacións, neste instante único e que nos axudará no control das emocións.

 

4.1. O Sentido do Oído.

 A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se escoita, escoitando soamente o que se atopa nese intre. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar, escoitar sons e identificalos.

Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plenacoa axuda do sentido do oído e que poidades relaxarvos e atender á respiración.

 

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo.

Propoñemos parar os vídeos en cada son, para que os nenos traten de adiviñar.

 Adiviña os sons do Corpo Humano. 4:41 min

 Adiviña os sons dos animais. 4:32 min

Adiviña os Instrumentos musicais. 5:05 min

Identifica os instrumentos no tren: 3:21 min
 Estimulación Auditiva. 3:31 min  Sons da casa e dos animais. 8:15 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo. 

Propoñemos parar os vídeos en cada son, para que os nenos traten de adiviñar.

Qué é a Memoria Auditiva?. Xogo 5:37 min

 Memoria Auditiva. Xogo 3:16 min
 Divertidos Xogos Auditivos. 9:32min
 Instrumentos Musicais. 5:03 min
 Adiviña Instrumentos Musicais. 6:35h

 Adiviña Cantigas. 5:07 min

O Sentido da vista

4.2. O Sentido da vista.

 atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se ve, mirando soamente o que se atopa nese intre. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar,ver imaxes e identificalos.

 

Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plenacoa axuda do sentido da vista e que

 poidades relaxarvos e atender á respiración.

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo.

 Discriminación Visual.5:13 min

 Véxome con Atención. 3:05 min

 Xogos de distriminación Visual. 4:53 min

 Que ves?. 5:26 min
 Exercicios de concentración cos ollos. 3:16 min  Memoria visual. 10:41min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo. 

 

 Atención visual:5:19 min

 Mindfulnes co sentido da vista. 2:00 min
 Atopa a imaxe diferente. 5:38 min  Atopa o emolli diferente. 5:38 min
 Adiviña a cor diferente. 5:38min  Atopa as banderas. 5:38 min

 

 

 

Sentido do gusto

4.3. O Sentido do gusto.

 atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se saborea, de xeito presente é consciente, para vivir unha expericiencia única degustando algo delicioso. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar, vivir  este sabroso momento.

 

Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plenacoa axuda do sentido do gusto e que poidades relaxarvos e atender á respiración.

Nesta ocasión imos necesitar alimentos da merenda para degustar, ou invitar ao alumnado que traia algo especial.

 

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo.

 Mindfulness con Froita da Merenda. 5:51 min

 Comer de forma Consciente. 5:52 min

 Merenda consciente. 6:36 min

 Mindfulness con Mazá. 9:12 min
Meditación Sensorial con Chocolate. 7:43 min Atención plena e degustar chocolate. 1:07 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo. 

 

 Meditación do Chocolate: 2:46 min

 Meditación da Pasa ou Frutos Secos. 10:008 min.
Atención Plena uva pasa, gominola, cualquier alimento. 12:40 min Meditación cos alimentos: un saudable e un non saudable. 12:12 min
 Merenda con Atención Plena. 11:39 min  Comer con Atención Plena. 5:44 min

Mindfulness. Sentido do Olfacto.

4.4. O Sentido do Olfacto.

 atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se cheira, de xeito presente é consciente, para vivir unha expericiencia única percibindo algo polo seu olor. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar e percibir este momento, polo nariz.

Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plenacoa axuda do sentido do olfacto e que poidades relaxarvos e atender á respiración.

Nesta ocasión imos necesitar alimentos da merenda para cheirar, ou invitar ao alumnado que traia algo especial con perfume ou olor.

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo.

 A que cheira?. 2:17 min

 O olfacto. 2:59 min

 Descubrindo cheiros.10:00 min

Adiviña cheiros. 1:34 min
 Xogamos co nariz. 12:00min  Cheiros. 10:00 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo. 

 

 Atención Plena ao Sentido do Olfacto. 2:17 min

 A que cheira?. 2:17 min
 O Nariz. 9:15 min  Actividade Sensorial do Olfacto. 5:29 min
 Experimento co cheiro. 2:50 min
 Experimento. 4:29 min

 

 

Mindfulness. Sentido do Tacto.

4.5. O Sentido do Tacto.

A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se toca, tendo en conta as experiencias táctiles da nosa vida diaria. O tacto é o sentido máis importante cando falamos das emocións. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar, tocar obxectos e identificalos.

Aquí vos deixamos algunhas propostas para  traballar atención plena, coa axuda do sentido tacto.

 

Propostas para Ed. Infantil e 1º Ciclo.

 O Tacto. 2:06 Min  O Sentido do Tacto. 7:30 min

 Mindfulness. O Tacto. Danza do Corazón. 4:55 min

 Mindfulness. O Tacto.Respiración do Oso.2:35 min
 Atención Plena. Tacto e Olfacto. 5:36 min  Mindfulness Tacto. 5:39 min

 

Propostas para 2º e 3º Ciclo. 

 

 Sentido do Tacto. 3:56 min  Mindfulnesss. Tacto. 11:58 min
 O Tacto Tranquilizador. 11:27 min  Mindfulness Tacto. 4:45 min
 Meditación do tacto.9:52 min
 Tacto tranquilizador. 12:00 min

A Volta ao Mundo de Lúa. Un agasallo de Nadal.

A Volta ao Mundo de Lúa.

Un agasallo de Nadal.

Á volta do Nadal, tivemos una bonita sorpresa de Lúa, contándonos noticias da súa viaxe dando a volta ao mundo. Coas nosas millas xa se atopa cruzando Rusia. Dende alí enviounos un agasallo que usamos para xogar no recreo. Agradecémolo moito neste ano no que os recreos son tan diferentes aos de outros anos. 

Dende entón xogamos coa corda sempre no patio.

 

 

 Lua's world tour. Chistmas present.

Back from Christmas holidays, Lua gave us a wonderful surprise, with our help, Lua could arrive to Russia. Besides, she sent us a rubber band to play in the playground.