Xaneiro 2021 |
Mindfulness. O proxecto Erasmus+ “Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Feliz”, deunos a oportunidade, nos cursos anteriores, de experimentar estilos saudables de alimentación, actividades físicas, deportivas e hábitos de vida sans. Este curso bríndanos unha nova porta, cara a unha vida plena e feliz coa axuda do “ Mindfulness”. Como alumn@s, podemos vivir unha vida plena e feliz coa mellor das experiencias no momento presente. O Mindfulness pode axudarnos a tod@s a:
Sempre que tamén levemos a cabo hábitos alimenticios saudables e actividade física axeitada. Todo isto vai ser posible, se estamos dispostos a aventurarnos nesta fantástica viaxe, con formación, con práctica, entusiasmo e con tempo ( 5-10 minutos diarios serán abondo para comezar). Podemos practicalo dende os 3 anos durante toda unha vida plena. E grazas ao voso traballo, os vosos mestr@s e familias tamén se animaran a probar. |
|||
Imos Practicar Mindfulness.
Para practicar “ Mindfulness” temos que:
|
|||
Mindfulness. O proxecto Erasmus+ “Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Feliz”, deunos a oportunidade, nos cursos anteriores, de experimentar estilos saudables de alimentación, actividades físicas, deportivas e hábitos de vida sans. Este curso bríndanos unha nova porta, cara a unha vida plena e feliz coa axuda do “ Mindfulness”. Como mestr@, pai/nai queremos prestar a mellor das atencións, ao noso alumnado e aos nos@s fill@s, para que vivan a mellor das experiencias no momento presente.
O Mindfulness pode axudarnos a tod@s a:
Sempre da man de hábitos alimenticios saudables e dunha actividade física axeitada. Todo isto vai ser posible, se estamos dispostos a aventurarnos nesta fantástica viaxe, con formación, con práctica e con tempo ( 5-10 minutos diarios serán abondo para comezar). Podemos practicalo dende os 3 anos durante toda unha vida plena.
|
|||
Experiencias Mindfulness para mestres e familias. Como mestr@, pai/nai se queremos investigar e saber máis sobre Mindfulness, a continuación dispoñemos de algúns contidos, que poden resultar sinxelos e de interese. 1. Beneficios do Mindfulness e 5 exercicios de relaxación para nen@s, da canle Recursos Aula. 2. Explicación de Mindfulness e 8 exercicios para nen@s da canle Meditación guiada Elefante Zen. 3. Mindfulness contra o estrés de Patricia Díaz-Caneja. 4.21 Exercicios de Mindfulness para nen@s,do Instituto Nacional de Neurociencia de México . 5. A importancia do Mindfulness na etapa de Educación Infantil. Unha reflexión de Elisenda Pallás e Joost Scharremberg. 6. Nenos felices, tranquilos e relaxados é unha proposta de Rebeca Lafuente sobre Mindfulness con recursos interesantes para Educación Infantil e Primaria.
7. 126 Dinámicas de Educación Emocional é un blog de Fernando Navarro, onde a Educación Emocional é un pilar fundamental para o día a día de un docente ou de unha familia. Contén recursos interesantes para Educación Infantil e Primaria.
8. Técnicas de Relaxación para nen@s é un blog con pequenos vídeos para traballar a relaxación, os distintos tipos de respiración.
9. Vídeo de Meditación guiada para dormir. Este vídeo é un conto para que o alumnado consiga durmir profundamente... 10. Vídeo de Meditación para dormir: Este vídeo é un conto para que o alumnado consiga durmir profundamente...
11. 5 Xogos que potencian a Atención e a Percepción Visual... Este vídeo mostranos 5 vídeos con materiais que potencian a atención e a percepción visual do alumnado. 11. Técnicas de Relaxación para nen@s é un blog con xogos de relaxación para aprender a xertionar os distintos tipos de emocións e sentimentos: rabia, tristeza, frustración, inseguridade...
|
|||
1.Atención á calma, tranquilidade, relaxación e respiración. Este é o primeiro paso para practicar Mindfulness. Cando algo resulta excitante, dificil...non imos reaccionar automáticamente, senon que imos prestar atención á respiración. Aquí vos deixamos algunhas propostas para calmarnos, estar tranquilos, relaxados e atender á respiración.
|
|||
2.Atención á Respiración e á Relaxación Corporal. Este é o segundo paso para practicar Mindfulness. Cando xa sabemos identificar a nosa respiración, podemos continuar coa nosa viaxe esta semana prestaremos atención á respiración e á relaxación do noso corpo. Aquí vos deixamos algunhas propostas para calmarnos, estar tranquilos, atender á respiración e relaxar o noso corpo.
|
|||
3.Atención Plena e Imaxinación. Este é o terceiro paso para practicar Mindfulness. Cando somos capaces de prestar atención á respiración, estamos preparados para relaxarnos coa axuda da nosa imaxinación, iso daranos moita enerxía. Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plena, coa axuda da vosa imaxinación e que poidades relaxarvos e atender á respiración.
|
|||
4.Mindfulness e os sentidos. Este é o cuarto paso que imos dar para practicar Mindfulness. Cando somos capaces de poñer a atención na respiración, somos capaces de relaxarnos coa axuda da nosa imaxinación e somos quen de manter atención plena, estamos preparados para traballar cos sentidos: O oído, o gusto, a vista, o tacto e o cheiro. O Mindfulness vainos permitir, poñer a atención plena nos diferentes sentidos. Estes vannos permitir identificar emocións e sensacións, neste instante único e que nos axudará no control das emocións.
4.1. O Sentido do Oído. A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se escoita, escoitando soamente o que se atopa nese intre. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar, escoitar sons e identificalos.
Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plena, coa axuda do sentido do oído e que poidades relaxarvos e atender á respiración.
|
|||
4.2. O Sentido da vista. A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se ve, mirando soamente o que se atopa nese intre. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar,ver imaxes e identificalos.
Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plena, coa axuda do sentido da vista e que poidades relaxarvos e atender á respiración.
|
|||
4.3. O Sentido do gusto. A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se saborea, de xeito presente é consciente, para vivir unha expericiencia única degustando algo delicioso. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar, vivir este sabroso momento.
Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plena, coa axuda do sentido do gusto e que poidades relaxarvos e atender á respiración. Nesta ocasión imos necesitar alimentos da merenda para degustar, ou invitar ao alumnado que traia algo especial.
|
|||
4.4. O Sentido do Olfacto. A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se cheira, de xeito presente é consciente, para vivir unha expericiencia única percibindo algo polo seu olor. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar e percibir este momento, polo nariz. Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plena, coa axuda do sentido do olfacto e que poidades relaxarvos e atender á respiración. Nesta ocasión imos necesitar alimentos da merenda para cheirar, ou invitar ao alumnado que traia algo especial con perfume ou olor.
|
|||
4.5. O Sentido do Tacto. A atención plena vai ter como obxectivo pararse na conciencia do que se toca, tendo en conta as experiencias táctiles da nosa vida diaria. O tacto é o sentido máis importante cando falamos das emocións. Dende unha posición cómoda e tranquila temos que respirar, tocar obxectos e identificalos. Aquí vos deixamos algunhas propostas para traballar atención plena, coa axuda do sentido tacto.
|
|||
A Volta ao Mundo de Lúa. Un agasallo de Nadal. Á volta do Nadal, tivemos una bonita sorpresa de Lúa, contándonos noticias da súa viaxe dando a volta ao mundo. Coas nosas millas xa se atopa cruzando Rusia. Dende alí enviounos un agasallo que usamos para xogar no recreo. Agradecémolo moito neste ano no que os recreos son tan diferentes aos de outros anos. Dende entón xogamos coa corda sempre no patio.
Lua's world tour. Chistmas present. Back from Christmas holidays, Lua gave us a wonderful surprise, with our help, Lua could arrive to Russia. Besides, she sent us a rubber band to play in the playground. |
|||