FIN DE CURSO ESO. XUÑO 2024

O venres 21 de xuño de 2024 ás 14:10, rematan as clases para todos os cursos da ESO. Nos días seguintes non haberá transporte escolar.

Pode consultar, nos enlaces que veñen a continuación, os días e datas de:  publicación de notas en abalarMóbil, entrega presencial de boletíns e consellos orientadores, revisión de cualificacións, calendario de reclamacións e devolución de equipos edixgal en 4º ESO.

• EDIXGAL. Pola ampliación do programa a 3º e 4º, o alumnado que continúa no centro  manterá o seu ordenador actual para o seguinte curso. O alumnado de 4º ESO deberá proceder a súa entrega, consulte aquí o procedemento e o horario para facelo. Tamén deberá devolver o ordenador todo o alumnado que non vaia a cursar estudos no IES de Cacheiras o vindeiro curso. Esta devolución poderá facerse o luns 26 de xuño entre as 12:00 e as 13:30 horas, ou ben, de 17:00 a 17:30 horas.
  • Consulte aquí os criterios para Promoción ou Titulación e sobre o Consello Orientador de ESO.

• Consulte aquí o procedemento xeral de reclamación das cualificacións finais ou da decisión de promoción en caso de desacordo logo da revisión.

• Consulte aquí a normativa sobre o dereito á obxectividade na avaliación.
  •  Consulte aquí os criterios de desempate nas matrículas de honra en 4º ESO.