ABAU

Avaliación de Bacharelato para o Acceso a Universidade

AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE_ABAU 2023

• Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Xuño 2023.
  • Información para a matrícula nas probas de acceso á universidade -ABAU xullo 2023. Convocatoria extraordinaria- e solicitude do título do Bacharelato.

Lembra entregar o antes posible e antes das 12 h. do mércores 29 de xuño a documentación de matrícula na secretaría do centro. (Convocatoria Extraordinaria)

• Calendario de actuacións administrativas para alumnado de 2º de BAC. Maio 2023.
  • Información para a matrícula nas probas de acceso á universidade -ABAU xuño 2023. Convocatoria Ordinaria- e solicitude do título do Bacharelato.

•  Solicitude do título de Bacharelato
  • Matrícula nas probas de acceso á universidade -ABAU xuño 2023-

Lembra entregar o antes posible e antes das 12 h. do luns 22 de maio a documentación de matrícula na secretaría do centro. (Convocatoria Ordinaria)

P.A.U - Xuño 2015