Portugués

PROGRAMACIÓN DEPARTAMENTO DE PORTUGUÉS 2023-24

SÉRGIO TANNUS, NO IES DE CACHEIRAS

Sérgio Tannus visitou hoxe o noso centro. O músico brasileiro actuou para o alumnado de portugués de 1º ESO.

BLOG AS9ONDAS

MEMORIA FOTOGRÁFICA DA VIAXE DO ALUMNADO DE PORTUGUÉS A LISBOA

Podedes ver estas e máis fotografías neste enlace

VIAXE A LISBOA. ÚLTIMO DÍA

No día de regreso a Galicia o alumnado visitou Batalha e Braga.

VIAXE A LISBOA. DÍA 5 DE XUÑO

Hoxe o alumnado visitou a Escola Secundaria da Ramada e pola tarde coñeceu a zona de Belém.

Tamén viaxou no teleférico sobre a Expo e o río Tejo.

VIAXE A LISBOA. DÍA 4 DE XUÑO

O domingo o alumnado percorreu a cidade de Lisboa.

VIAXE A LISBOA. DÍA 3 DE XUÑO

Dentro do proxecto Falar ao Mundo, que está realizando o Departamento de Portugués no presente curso, o alumnado de portugués partiu o día 3 de xuño cara a Lisboa, nunha viaxe na que visitarán diferentes cidades portuguesas.

O sábado coñeceron as localidades de Vila Real, Viseu, Coimbra e Santarém e chegaron a Lisboa, cidade na que se aloxarán estes días.

II SEMANA CULTURAL. VERSOS PARA A TERRA

Versos para a Terra foi o título do recital poético no que participou o alumnado de portugués coa presenza de Adela Figueroa, Alfredo Ferreira e Concha Rousia.

II SEMANA CULTURAL. HISSAO GONÇALVES AKATUTI

O profesor Hissao Gonçalves impartiu a charla titulada A Terra a nosa casa para o alumnado de portugués de 1º e 3º ESO.