Latín

PROGRAMACION 2022-23

XIX CONCURSO DE CULTURA CLÁSICA ODISEA 2024

O grupo Hércules, formado por Uxía Fernández, Jennifer López e Daniel Cardoso de 4º C, quedou en 9ª posición, dun total de 315 grupos participantes, no Concurso Odisea que se celebrou o pasado xaneiro.

O concurso Odisea está convocado pola Sección galega da Sociedade Española de Estudios Clásicos (S.E.E.C.). Está dirixido principalmente aos profesores e alumnos de Cultura Clásica, Latín e Grego, e pretende sacar a Cultura Clásica das aulas, alomenos por uns días.

Génesis (Ian Blanco, Xoán Fernández e Yago Varela de 4º C)  acaou o posto 20 e en 25ª posición, La Malata (David Tubío, Iris Díaz e Azmeraw Codesido de 1º Bach).

Parabéns a todos os participantes!

Programación 23-24

O NOSO HORTO AVANZA

As profesoras da materia Proxecto competencial están estes días construíndo os bancais na horta.

Grazas á colaboración da ONG Movemento pola paz, o noso horto vai tomando forma.

VISITA A LUGO

O alumnado de Cultura Clásica e Latín de 3º ESO, 4º ESO e 2º Bacharelato, visitou a cidade de Lugo e asistiu á representación teatral El Persa, dentro do Festival de Teatro Grecolatino de Lugo 2023.

VISITA A LUCUS AUGUSTI

O alumnado de Cultura Clásica e Latín de 4º ESO e 1º BAC visitaron este xoves o Centro Arqueolóxico de San Roque en Lugo.

ADAPTACIÓN PROGRAMACION 19-20 LATÍN 2º BACHARELATO

ADAPTACIÓN PROGRAMACION 19-20 LATÍN 1º BACHARELATO