III SEMANA CULTURAL. TALLER DE ECOPERCUSIÓN

Grazas á ANPA, que financiou esta actividade en colaboración coa Deputación da Coruña, o alumnado de 2º ESO puido desfrutar deste obradoiro de Ecopercusión impartido por Didier Díaz.

III SEMANA CULTURAL. MONDRA.

Mondra regresou ao seu antigo instituto para ter un encontro co alumnado de 1º bacharelato. Explicounos como foi o proceso de creación do seu traballo discográfico e conseguiu que o alumnado se animase a cantar con el.

SORPRESA NO ENTROIDO: ACTUACIÓN DE AURORA E AARON DE 3º ESO

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DEPARTAMENTO MÚSICA CURSO 2023-2024

Programacións didácticas de:

Música 2º ESO, Música 3º ESO, Música 4º ESO, Linguaxe e práctica musical 1º BAC, Proxecto competencial 3º ESO

VÍDEO RESUMO DA VIAXE DE FIN DE ETAPA DE 4º ESO

O profesor Raúl Gómez elaborou este vídeo resumo da viaxe de 4º ESO.

Grazas!

EVOLUCIÓN DA PAISAXE EN TEO 1956-2014

O alumnado da materia Proxecto Competencial de 3º ESO elaborou este interesante vídeo sobre a evolución da paisaxe en Teo entre 1956 e 2014.

BUSCAMOS ACTUACIÓNS PARA O ENTROIDO, ANÍMASTE?

Programación do curso 2022-2023

Publicada a programación de aula para os niveis de 2º da ESO e 4º da ESO no período escolar 2022 - 2023.

A programación de 3º da ESO aparecerá publicada a través da plataforma Proens.