Matemáticas

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 23-24

COMEZA O TALLER DE ESTATÍSTICA!

O IES DE CACHEIRAS GAÑADOR DO XII CONCURSO NACIONAL DE INCUBADORA DE SONDEOS Y EXPERIMENTOS

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron gañadores do XII Concurso Incubadora de Sondeos y Experimentos celebrado en Zaragoza do 27 ao 29 de xuño, co traballo Caldo de áreas na categoría de 1⁰ e 2⁰ ESO.

O día 9 de xuño, na facultade de matemáticas, recibiron o primeiro premio da súa categoría do XIII Concurso Incubadora de sondaxes e experimentos organizado por SGAPEIO.

Durante o presente curso no IES de Cacheiras organizouse un Taller de estatística coordinado polo departamento de matemáticas no que se realizan traballos de investigación e experimentos estatísticos.

Presentáronse catro traballos ao concurso autonómico, resultando finalistas, Caldo de áreas, que foi gañador e,  María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

PRIMEIRO PREMIO PARA O TRABALLO CALDO DE ÁREAS, NO XIII CONCURSO INCUBADORA DE SGAPEIO

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron gañadores do XIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos co traballo Caldo de áreas na categoría de 1⁰ e 2⁰ ESO.

Asimesmo, María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

FINALISTAS DO CONCURSO DE SONDAXES E EXPERIMENTOS DE SGAPEIO

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron finalistas do XIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos co traballo Caldo de áreas.

Defenderán o seu proxecto na Facultade de matemáticas o día 9 de xuño, para determinar quen será o gañador da fase autonómica, e que representará a nosa comunidade no concurso nacional.

Asimesmo, María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

Parabéns a todo o alumnado que traballou no Taller de Estatística este curso, o vindeiro ano, máis!!

PARTICIPACIÓN NO RALLY MATEMÁTICO

24 alumnos e alumnas de 1° ESO participaron este pasado martes, día 11, no XXXI Rally Matemático, coordinados por María Sanmiguel.

Moita sorte!!

XXVIII CONCURSO CANGURO MATEMÁTICO

María Blanco, Beatriz Lago, Mateo Mata, Montse Mayo e Xin Yi Zhang participaron hoxe nas probas do concurso Canguro matemático, organizado pola Federación Española de Sociedades de Profesores de matemáticas (FESPM).

ANÍMATE A PARTICIPAR NO TALLER DE ESTATÍSTICA

Para máis información aquí.

Folla de inscrición (a entregar no despacho de Olga ou de Trini)

MARÍA BLANCO, MENCIÓN DE HONOR NA OLIMPIADA MATEMÁTICA JUNIOR

A alumna María Blanco Iglesias, de 2º ESO E, acadou a Mención de Honra na XXXII Olimpiada Nacional Matemática Junior, celebrada en Albacete do 23 ao 26 de xuño.

Moitos parabéns!!

Máis información,aquí

MARÍA BLANCO IGLESIAS, Á FINAL NACIONAL DA OLIMPÍADA MATEMÁTICA DE 2º ESO

María Blanco Iglesias foi a 2ª clasificada na Fase Final Galega da Olimpíada Matemática de 2º ESO organizada por AGAPEMA, entre un total de 40 participantes de toda Galicia. Parabéns!!

María participará agora na Fase Nacional. Moita sorte!!

(Fotografía https://agapema.org/olimpiada/27-actividades/olimpiada/350-res-final-galega-22)