Curso 23-24

XIRA DE TEATRO. VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN EN BÉLXICA

XIRA DE TEATRO. ORLEANS E VOLTA A CASA

Pasamos a última noite en Orleans, o que nos permitiu paseala pola mañá, antes de comezar o regreso a casa. Xa pensamos na xira do vindeiro ano!

XIRA DE TEATRO. DISNEYLAND

O último día en París pasámolo en Disneyland.

XIRA DA AULA DE TEATRO. PARÍS

Despois da actuación en Bruxelas comezamos o camiño de volta, parando para unha visita en París.

XIRA DA AULA DE TEATRO. BÉLXICA

O alumnado que está de xira actuou no Sint-Pieters- Woluwe, no que contamos coa presenza do Conselleiro de Educación da Embaixada española en Bruxelas, Pedro Martínez Ruano.

Despois da obra o alumnado mantivo un coloquio cos estudantes deste centro.

O resto do día visitamos Bruxelas e Bruxas. Mañá agárdanos París.

XIRA DE TEATRO. SEGUNDO DÍA

Despois de actuar en Sestao no Centro Integrado de FP Construcción Bizkaia, que nos acolle por segunda vez nesta andaina da Aula de teatro no IES de Cacheiras, poñemos rumbo a Poitiers, onde faremos noite.

XIRA DE TEATRO. PRIMEIRO DÍA

O primeiro día da Xira de teatro pasámolo en ruta ata Bilbao onde fixemos unha visita á zona vella.

Mañá, actuación en Sestao.

III FESTIVAL DE TEATRO ESCOLAR DO IES DE CACHEIRAS

Este sábado a Aula de Teatro do IES de Cacheiras, xunto con familias e veciños da Asociación cultural A Mámoa, representaron un roteiro poético, musical e teatral na aldea de Luou.

Posteriormente, no Auditorio Constante Liste, puxeron es escena Á luz das candeas xunto co Obradoiro Municipal de Teatro de Palas de Rei e a Aula de Teatro do CPI Fonte Díaz de Touro.

Grazas ao Concello de Teo e á Asociación A Mámoa por formar parte deste proxecto.

ROLDA DE PRENSA PRESENTACIÓN DO III FESTIVAL DE TEATRO ESCOLAR DO IES DE CACHEIRAS

Esta semana presentamos aos medios de comunicación o III Festival de teatro escolar do IES de Cacheiras.

Agardamos por vós o sábado, día 20, ás 16.00h na aldea de Luou e ás 19.30 no Auditorio Constante Liste para a representación de Á luz das candeas.

OBRADOIRO DE CREACIÓN DE TÍTERES

O alumnado da Aula de teatro avanza na construción dos seus títeres grazas á asociación Morreu o Demo.