Premios extraordinarios de ESO

No documento adxunto indícase como se pode optar a participar nestes premios. Hai que ter unha media de 9 como mínimo en toda a ESO para poder participar.

EXAMES DE SETEMBRO 2015

Hai dous calendarios: ESO e bacharelato. Se algún alumno/a non ve cando se debe examinar, chame ao centro.

LIBROS DE TEXTO 2015-2016

Antes de mercalos, infórmate sobre o PROGRAMA DE GRATUIDADE SOLIDARIA e o BANCO SOLIDARIO DE LIBROS DA ANPA.

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2015-2016.

IMPORTANTE: Consultar instrucións específicas ao final de cada listado

Listados actualizados

30-06-2015 ás 17:55 h

1º ESO Inglés - Workbook

30-06-2015 ás 15:50 h.

2º de ESO: Ciencias da Natureza e Lingua Galega

3º de ESO: Portugués

4º de ESO: Portugués

1º de Bacharelato: Portugués

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2015-2016

PROGRAMA ORIENTA 2014-2015

Descarga  o programa Orienta 2014-2015 e instálalo no teu equipo.

RUTAS E PARAXES DE AUTOBÚS: CURSO 14-15

No arquivo adxunto pódense comprobar as paraxes de autobús e as respectivas rutas solicitadas á Administración por este centro de ensino segundo a matrícula deste curso.

HORARIO DE ATENCIÓN A NAIS/PAIS E ALUMNADO

Para pedir cita co profesorado titor da lista do arquivo adxunto hai que chamar ao teléfono 981 806 332. está ordenada por grupos. Como só hai unha hora de atención semanal, poida que a cita se pospoña unha semana se hai moita demanda. A cita co titor/a ten preferencia sobre a dun profesor/a dunha materia. Cada grupo leva o seu profesorado asociado. Para contactar co equipo directivo hai unha marxe maior para pedir cita consultando no teléfono citado.

LISTAS DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2014-15

Calcar sobre o arquivo adxunto que se desexe consultar: 1º de bach., 2º de bach. ou ESO. Para acudir ao banco de libros de ANPA hai que poñerse en contacto con esta. O seu correo electrónico está na páxina do centro, na marxe esquerda.

IMPORTANTE: en 3º de ESO dáse un libro para Portugués sen ISBN. Non fai falla compralo inda que, se xa se fixo, utilizarase. Actualización a día 23 de xullo de 2014.

NOF do curso 2014-15

O 29 de outubro de 2014 o consello escolar aprobou a última revisión das Normas de organización e funcionamento do IES de Cacheiras, que este curso seguen aplicándose tal como se aprobaron. Recomendamos o cadro da páxina 24. As NOF están baseadas na Lei 4/2011 de convivencia e participación da comunidade educativa. Para velo non hai máis ca premer no ficheiro adxunto.