LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Prazo de presentación: do día 18 de maio ao día 23 de xuño de 2016 (este incluído)

Orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

Máis información:

Procedemento ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

II carreira solidaria pola esclerose múltipla

Ás 11 da mañá do 29 de maio en Compostela. Ver adxunto.

ADMISIÓN E MATRÍCULA 2016-2017

Admisión do 1 ao 29 de marzo de 2016

PREMIO LITERARIO MINERVA 2016

A alumna Alba Pérez Barcala de 4 ESO recibiu un accésit na modalidade de narración nos premios Minerva 2016 polo seu relato "Tres ou catro globos máis" acompañada pola súa familia e polo director do IES de Cacheiras Xosé Manuel Maceira.

Parabéns Alba!

Presenza na prensa:

FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016

AXUDASLE 2016

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado da ESO e dos Bacharelatos dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 29 de marzo ata o 28 de abril (incluído)

máis información: http://www.edu.xunta.es/axudasle

PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN COLONIAS DE VACACIONES

Convocadas axudas para para participar nun Programa de Inmersión Lingüística en colonias de vacaciones, organizado por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, para alumnado de 1º e 2º de ESO.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 30 de marzo ata o 15 de abril

máis información

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO

Premios ESO 2016

O alumno David Montoto, de primeiro de bacharelato do IES de Cacheiras, recolleu na gala que se celebrou o pasado 4 de marzo o premio extraordinario de ESO 2016.

No acto presidido por Alberto Nuñez Feijóo, presidente da Xunta de Galicia, David estivo acompañado da súa familia e da vicedirectora do centro, Purificación Cabido.

Parabéns David!

Presenza na prensa:

PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO-PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL

Revisión e actualización do Proxecto Educativo do Centro e Programación Xeral Anual, documentos aprobados polo Consello Escolar do centro o 4 de novembo de 2015.

PROXECTO ALFOMBRA DE SIERPINSKI

Sierpinski

Alumnado de 1º e 2º de ESO, participaron no “Sierpinski carpet Proyect”, unha actividade (sen fins de lucro) colectiva e solidaria entre persoas de 3 a 99 anos de todo o mundo, coa que se pretende construir un fractal xeométrico xigante, coñecido como alfombra de Sierpinski, con adhesivos de cores.

PIALE 2015

A profesora de matemáticas do noso centro, Isabel Mato, foi unha das cinco profesoras seleccionadas para participar no PIALE (Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras), na modalidade de Integración, que por primeira vez se fixo en lingua portuguesa.

Esta experiencia de catro semanas nun centro educativo público de Lisboa, a Escola Josefa de Óbidos, serviulle tamén para coñecer aspectos do sistema educativo portugués e da organización desta escola que poden ser de interese para a nosa Comunidade Educativa.

Se queres saber máis podes ver a  seguinte presentación.