PROXECTO ALFOMBRA DE SIERPINSKI

Sierpinski

Alumnado de 1º e 2º de ESO, participaron no “Sierpinski carpet Proyect”, unha actividade (sen fins de lucro) colectiva e solidaria entre persoas de 3 a 99 anos de todo o mundo, coa que se pretende construir un fractal xeométrico xigante, coñecido como alfombra de Sierpinski, con adhesivos de cores.

PIALE 2015

A profesora de matemáticas do noso centro, Isabel Mato, foi unha das cinco profesoras seleccionadas para participar no PIALE (Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras), na modalidade de Integración, que por primeira vez se fixo en lingua portuguesa.

Esta experiencia de catro semanas nun centro educativo público de Lisboa, a Escola Josefa de Óbidos, serviulle tamén para coñecer aspectos do sistema educativo portugués e da organización desta escola que poden ser de interese para a nosa Comunidade Educativa.

Se queres saber máis podes ver a  seguinte presentación.

SEGUNDA CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR: CURSO 2015/2016

Orde do 6 de novembro de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Modelo de solicitude

Prazo de presentación: ata o 21/11/2015

Entrega dos vales nas librería: ata o 30/11/2015

Procedemento: ED330F

Orde do 6 de novembro de 2015 (DOG)

HORARIO DE ATENCIÓN A NAIS/PAIS E ALUMNADO. CURSO 2015-16.

Para pedir cita co profesorado titor ou non titor da lista do arquivo adxunto hai que chamar ao teléfono 981 806 332. Como só hai unha hora de atención semanal, poida que a cita se pospoña unha semana se hai moita demanda. Para contactar co equipo directivo hai unha marxe maior para pedir cita consultando no teléfono citado. Rogamos que se pida cita, tanto para acudir en persoa como para contactar telefonicamente.

CALENDARIO ESCOLAR curso 2015-16

Podes consultar o calendario escolar en adxuntos. Están indicadas as datas de avaliación de 2º de bacharelato. Por indicacións da CiUG, a data final de avalaición para este nivel pasa a ser o 23 de maio.

MODELOS DE XUSTIFICANTES PARA FALTAS DE ASISTENCIA DE ALUMNADO

Podes imprimir calquera dos arquivos adxuntos para encher os datos de xustificación de faltas de asistencia por folga ou por outros motivos diversos. Hai que facelos chegar debidamente cubertos ao titor/a cando o alumno/a se incorpore ás clases e, en todo caso,  ante de que pase unha semana da ausencia. As xustificacións por folga deben entregarse un día antes desta a máis tardar ou non se aceptarán, como está recollido no PEC.

As faltas inxustificadas e os atrasos enviaranse por SMS os xoves de cada semana indicando o período ao que se refiren e o número de sesións (clases) ás que se faltou sen xustificación. Non se indica a materia. Se non recibe estas ou non sabe a que clases faltou o seu fillo/a, pode pedir cita co titor/a no seu día de atención a pais/nais.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Prazo de presentación: do 02/09/2015  ao 01/10/2015

Orde do 25 de agosto de 2015 (DOG)

Modelo de solicitude

Premio a Alfonso San Miguel

Parabéns ao noso alumno Alfonso San Miguel Villar, de 1º ESO, finalista con dous poemas no Terceiro Concurso Escolar de Poesía "Rosalía de Castro", organizado pola Fundación Rosalía de Castro e El Corte Inglés. Estes poemas publicáronse no libro Con textura de fume, editado pola Fundación Rosalía de Castro e presentado en acto público o día 15 de xullo, na Casa Museo de Rosalía na Matanza, en Padrón.

LIBROS DE TEXTO 2015-2016

Antes de mercalos, infórmate sobre o PROGRAMA DE GRATUIDADE SOLIDARIA e o BANCO SOLIDARIO DE LIBROS DA ANPA.

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2015-2016.

IMPORTANTE: Consultar instrucións específicas ao final de cada listado

24-07-2015 - Listados actualizados(erros corrixidos)

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2015-2016