NOF do curso 2013-14

O 30 de xaneiro de 2014 o consello escolar aprobou a última revisión das Normas de organización e funcionamento do IES de Cacheiras. Recomendamos o cadro da páxina 22. As NOF están baseadas na Lei 4/2011 de convivencia e participación da comunidade educativa. Para velo non hai máis ca premer no ficheiro adxunto.

PEC curso 2103-2014

Este PEC aprobouse en claustro e consello escolar o 30 de xaneiro de 2014. É o primeiro arquivo adxunto.

CLUB DE DEBATE en marcha

No "adxunto" podes ler como nos preparamos para a edición deste ano

COMENIUS desta vez estivo aquí

As alumnas francesas que nos visitaron. Noticia en "adxuntos".

Conferencia de Alonso Montero

Hai un adxunto onde podes ver a noticia.

PERFORMANCE POÉTICO-MUSICAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O IES de Cacheiras participará nos actos que realiza o concello de Teo o 22 de novembro en relación co día de loita contra a violencia de xénero (25 de novembro). Trátase dunha performance poético-musical interpretada polo alumnado o DÍA 22 DE NOVEMBRO, ÁS 19.45 HORAS, NO LOCAL SOCIOCULTURAL DA RAMALLOSA, TEO.
Gustaríanos contar coa vosa presenza.
Saúdos da dirección.

Performance poético-musical contra a violencia de xénero interpretada polo alumnado  do IES de Cacheiras

Poema de Xohana Torres, eu tamén navegar
Promesas de amor  de Clara Gayo
A derradeira cita     de Clara Gayo

Reparto:
1º ESO: Mar Baliñas Torreiro, Ada Montoto Pintos.
2ª ESO: Oliver Angermann Costas, Tania Domínguez Blanco, Antía Friero Sánchez, Marta Gago Castelao, Iago García Piñeiro, Iria Mato López, Nerea Pérez Gerpe, Mara Pérez Montes, Marcela Taracido Vaneiro, Patricia Viadel Turjanicová, Sandra Viadel Turjanicová.
3º ESO: Miguel Calvo Sanz, Gala Giménez Gallego, Lara Pouso Martínez, Iago Riveiro Rodríguez.
4º ESO: Mireia Barrio Fernández, Pablo Fernández García, Laura Lareo Parada.
Música: Pablo Fernández (3º ESO).
Canción final: Bebe.
Dirección: Purificación Cabido, Raúl Gómez e Paula Rodríguez.

DandyLady, Desassossego (poesía escénica)

desassossego

ALUMNADO DE 3º ESO, 4º ESO B/E

Desassossego é un recital teatral sobre o desacougo cun acompañamento musical que incorpora sons inquietantes para cada texto.

O novo traballo de Iria Pinheiro e Jesús Tejada está armado con versos d@s poetas consagrad@s Fernando Pessoa, Sther F. Carrodeguas, Xiana Arias, Lupe Gómez, Lucia Aldao, Adília López, Branca Novoneyra, Lois Pereiro, María Salgado, Luci Romero e Olalla Cociña.

SALÓN DE ACTOS DO IES DE CACHEIRAS O VENRES 15 DE NOVEMBRO.
MÁIS INFORMACIÓN NA LIGAZÓN SEGUINTE:

ACTIVIDADE FINANCIADA POLO CONCELLO DE TEO, DEPARTAMENTO DE CULTURA.

Conferencia de CARLOS TAIBO

carlostauibo

12 NOVEMBRO 2013

O DECRECEMENTO, POR  CARLOS TAIBO, PROFESOR DE CIENCIA POLíTICA E DA ADMINISTRACIóN NA UNIVERSIDADE AUTóNOMA DE MADRID, EXPERTO EN POLíTICA INTERNACIONAL E EN MOVEMENTOS ANTIGLOBALIZACIóN.
PARA 1º BACH E 2º BACH.
CARLOS TAIBO APOSTA POLO DECRECEMENTO DOS PAíSES DESENVOLVIDOS COMO ALTERNATIVA A UNHA ORDE CAPITALISTA MUNDIAL QUE SE VAI A PIQUE.

CONVIDADO POLA DIRECCIóN DO IES DE CACHEIRAS, O PROFESOR CARLOS TAIBO IMPARTIU UNHA PALESTRA NO INSTITUTO DE TEO O PRóXIMO MARTES 12 DE NOVEMBRO ÁS 10:45 HORAS.

Fronte á crise financieira, enerxética e ecolóxica o experto en política internacional falou da necesidade dun cambio de mentalidade e dunha renovación sustancial da orde mundial e, propondo, entre outras medidas, o decrecemento dos países
desenvolvidos.
Na mesma semana, impartiu dúas conferencias máis en senllos institutos galegos, o IES AQUIS CELENIS, de Caldas de Reis, e o IES Macías o Namorado, de Padrón.

LINK: http://www.diarioinformacion.com/alicante/2008/10/21/bancos-volveran-andadas-solucion-crisis-atiende-intereses/810415.html

BANCO FAMILIAR DE ALIMENTOS DO CONCELLO DE TEO

O Concello de Teo organizou no noso centro a recollida de alimentos para familias deste municipio con escasos recursos económicos. Precisan con urxencia alimentos básicos como leite, arroz, aceite, fariña... e sobre todo os destinados ao consumo infantil. Hai unha caixa situada na entrada do instituto para que deposites nela estes produtos. Solicitamos a túa colaboración solidaria para persoas que realmente a necesitan.

Moitísimas grazas.

MODELOS DE XUSTIFICANTES PARA FALTAS DE ASISTENCIA DE ALUMNADO

Podes imprimir calquera dos arquivos adxuntos para encher os datos de xustificación de faltas de asistencia por folga ou por outros motivos diversos. Hai que entregalos debidamente cubertos directamente ao titor/a. As xustificacións por folga deben entregarse un día antes desta a máis tardar ou non se aceptarán.