Premio a Alfonso San Miguel

Parabéns ao noso alumno Alfonso San Miguel Villar, de 1º ESO, finalista con dous poemas no Terceiro Concurso Escolar de Poesía "Rosalía de Castro", organizado pola Fundación Rosalía de Castro e El Corte Inglés. Estes poemas publicáronse no libro Con textura de fume, editado pola Fundación Rosalía de Castro e presentado en acto público o día 15 de xullo, na Casa Museo de Rosalía na Matanza, en Padrón.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO. ALUMNADO DE 1º - 3º DE ESO

Ata o 31 de xullo, aberto o prazo para recoller os vales das axudas de libros de texto en horario de 10 h. a 13 h.

Prazo de solicitude en período ordinario: ata o 27 de xullo

Prazo de solicitude en período extraordinario (Para o alumnado con materias pendentes para setembro): do 2 de setembro ao 2 de outubro.

máis información

LIBROS DE TEXTO 2015-2016

Antes de mercalos, infórmate sobre o PROGRAMA DE GRATUIDADE SOLIDARIA e o BANCO SOLIDARIO DE LIBROS DA ANPA.

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto para o curso 2015-2016.

IMPORTANTE: Consultar instrucións específicas ao final de cada listado

24-07-2015 - Listados actualizados(erros corrixidos)

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2015-2016

SORTEO E-BOOK INTERCAMBIO EDUCATIVO

Resultado do sorteo realizado o día 15 de xuño de 2015 dun e-book, o número premiado foi o

1121

O agraciado/a pode poñerse en contacto co centro educativo para pasar a recollelo.

FONDO LIBROS-SOLICITUDES

Publicada a listaxe provisional de solicitudes segundo a ORDE do 21 de maio de 2015 pola que se regula o fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado matriculado en  2º e 4º de ESO, no curso escolar 2015/16.

As persoas interesadas poderan formular reclamación no centro os días 8 e 9 de xullo.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO

No documento adxunto indícase como se pode optar a participar nestes premios. Hai que ter unha media de 9 como mínimo en toda a ESO para poder participar.

EXAMES DE SETEMBRO 2015

Hai dous calendarios: ESO e bacharelato. Se algún alumno/a non ve cando se debe examinar, chame ao centro.

PROGRAMA ORIENTA 2014-2015

Descarga  o programa Orienta 2014-2015 e instálalo no teu equipo.