ENTREGA DE BOLETÍNS. SETEMBRO

O VENRES 5 ÁS 13:00 ENTREGARANSE OS BOLETÍNS COAS NOTAS DE SETEMBRO A ALUMNADO DE ESO E 1º DE BACHARELATO.

NON HABERÁ SERVIZO DE AUTOBUSES

PREMIOS DE EXCELENCIA DA USC

O instituto felicita ao alumnado formado por María del Mar Mosquera Arcos, Francisco Cajade Pascual e Francisco López Bermúdez polo éxito acadado ao seren galardoados co premio de excelencia da Universidade de Santiago de Compostela, outorgado o 1 de xullo deste ano.

Parabéns.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO. 2014

En adxuntos hai dous arquivos: bacharelato e ESO. Se advirtes que che coinciden á mesma hora dous exames, avisa o instituto canto antes para facer os cambios, por favor.

Última versión dos cambios nos calendarios: 19 de agosto ás 11:30 horas.

LISTAS DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2014-15

Calcar sobre o arquivo adxunto que se desexe consultar: 1º de bach., 2º de bach. ou ESO. Para acudir ao banco de libros de ANPA hai que poñerse en contacto con esta. O seu correo electrónico está na páxina do centro, na marxe esquerda.

IMPORTANTE: en 3º de ESO dáse un libro para Portugués sen ISBN. Non fai falla compralo inda que, se xa se fixo, utilizarase. Actualización a día 23 de xullo de 2014.

NOF do curso 2013-14

O 30 de xaneiro de 2014 o consello escolar aprobou a última revisión das Normas de organización e funcionamento do IES de Cacheiras. Recomendamos o cadro da páxina 22. As NOF están baseadas na Lei 4/2011 de convivencia e participación da comunidade educativa. Para velo non hai máis ca premer no ficheiro adxunto.

PEC curso 2103-2014

Este PEC aprobouse en claustro e consello escolar o 30 de xaneiro de 2014. É o primeiro arquivo adxunto.

CLUB DE DEBATE en marcha

No "adxunto" podes ler como nos preparamos para a edición deste ano

COMENIUS desta vez estivo aquí

As alumnas francesas que nos visitaron. Noticia en "adxuntos".

Conferencia de Alonso Montero

Hai un adxunto onde podes ver a noticia.

PERFORMANCE POÉTICO-MUSICAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O IES de Cacheiras participará nos actos que realiza o concello de Teo o 22 de novembro en relación co día de loita contra a violencia de xénero (25 de novembro). Trátase dunha performance poético-musical interpretada polo alumnado o DÍA 22 DE NOVEMBRO, ÁS 19.45 HORAS, NO LOCAL SOCIOCULTURAL DA RAMALLOSA, TEO.
Gustaríanos contar coa vosa presenza.
Saúdos da dirección.

Performance poético-musical contra a violencia de xénero interpretada polo alumnado  do IES de Cacheiras

Poema de Xohana Torres, eu tamén navegar
Promesas de amor  de Clara Gayo
A derradeira cita     de Clara Gayo

Reparto:
1º ESO: Mar Baliñas Torreiro, Ada Montoto Pintos.
2ª ESO: Oliver Angermann Costas, Tania Domínguez Blanco, Antía Friero Sánchez, Marta Gago Castelao, Iago García Piñeiro, Iria Mato López, Nerea Pérez Gerpe, Mara Pérez Montes, Marcela Taracido Vaneiro, Patricia Viadel Turjanicová, Sandra Viadel Turjanicová.
3º ESO: Miguel Calvo Sanz, Gala Giménez Gallego, Lara Pouso Martínez, Iago Riveiro Rodríguez.
4º ESO: Mireia Barrio Fernández, Pablo Fernández García, Laura Lareo Parada.
Música: Pablo Fernández (3º ESO).
Canción final: Bebe.
Dirección: Purificación Cabido, Raúl Gómez e Paula Rodríguez.