PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CORRESPONDENTES AO CURSO 2023/2024

Destinados a alumnado que finalice os estudos de bacharelato no curso 2023/2024 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia, ben na modalidade presencial ou na modalidade a distancia, sexa proposto para título na convocatoria ordinaria do dito curso e obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Prazo de presentación de solicitudes: 29/04/2024 - 28/05/2024

Cadro-Resumo da convocatoria

Solicitude (Anexo I)

Orde do 19 de abril de 2024 (DOG)

Extracto da Orde do 19 de abril de 2023 (DOG)

Procedemento ED311A - Premios extraordinarios BAC

Máis información:

Premios extraordinarios de bacharelato

Premiosedu

FIN DE CURSO 2º BACHARELATO 23-24

Nos arquivos seguintes atópanse as actividades que no mes de maio do curso 2022-2023 afectan ao alumnado de 2º de bacharelato, así como outra información de interese que se detalla deseguido:

O calendario de recuperación na convocatoria extraordinaria para as materias de 2º BAC así como para as pendentes poderase consultar nos seguintes enlaces proximamente:

• Calendario exames convocatoria extraordinaria  e materias pendentes de 1º BAC.
  • Calendario revisión dos exames da convocatoria extraordinaria

ADMISIÓN E MATRÍCULA 2024-2025

MATRÍCULA 2024-2025

Calendarios

Alumando do centros adscritos:

CEIP A Igresa-Calo

CEIP da Ramallosa

CEIP Plurilingüe Os Tilos

Para o alumnado matrículado no centro no curso 2023-2024.

Para o alumando que acadaou praza no centro no proceso de admisión 2024-2025.

BOLSAS MEC 2024-2025

Apertura do prazo para a solicitude de bolsas do Ministerio para estudos postobrigatorios: Bacharelato, Ciclos Formativos, Universidade...

Información XERAL do Ministerio sobre Bolsas e axudas ao estudo

Normativa

Prazo de presentación: do 19 de marzo de 2024 ás 9h ata o 10 de maio de 2024 ás 15 h.

Pasos para solicitar a axuda

Preguntas frecuentes sobre o proceso

Vídeos explicativos sobre o proceso

As solicitudes deberán presentarse online, a través da sede electrónica do Ministerio

Preguntas frecuentes sobre o proceso

Vídeos explicativos sobre o proceso

FIN DE CURSO 1º BACHARELATO 23-24

Nos arquivos seguintes atópanse as actividades que no mes de xuño do curso 2022-2023 afectan ao alumnado de 1º de bacharelato, así como outra información de interese que se detalla deseguido:

O calendario de recuperación na convocatoria extraordinaria para as materias suspensas na convocatoria ordinaria de 1º BAC  poderanse consultar no seguinte enlace:

• Calendario exames convocatoria extraordinaria (19, 20 e 21 de xuño).
  •  Calendario revisión dos exames da convocatoria extraordinaria (luns 26 de xuño)

XIRA DE TEATRO. VISITA DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN EN BÉLXICA

XIRA DE TEATRO. ORLEANS E VOLTA A CASA

Pasamos a última noite en Orleans, o que nos permitiu paseala pola mañá, antes de comezar o regreso a casa. Xa pensamos na xira do vindeiro ano!

XIRA DE TEATRO. DISNEYLAND

O último día en París pasámolo en Disneyland.

XIRA DA AULA DE TEATRO. PARÍS

Despois da actuación en Bruxelas comezamos o camiño de volta, parando para unha visita en París.