RESUMO ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS NA SEMANA DO 27 AO 31 DE MARZO DE 2023

Nesta última semana de trimestre o alumnado do centro estivo a realizar varias actividades relacionadas, coa liña temática do Centro "Explorar e coñecer a contorna" empregando os equipos, cos que o centro foi dotado dende o programa Polos Creativos; actuación de baile moderno (a cargo da profesora de baile nas actividades extraescolares de martes e xoves); excursión a Coruña, organizada dende o Departamento de Plástica e Arts para visitar tres exposicións (Imaxinaria, Proxecto Polaroid e Meissel); Charlas sobre Nutrición (ofertadas dende o Centro de Saúde en colaboración co Concello para alumnado de 4º, 5º e 6º de E. Primaria), Charlas (organizadas dende o Departamento de Orientación) sobre Hablidades Sociais con Félix  e Talleres sobre Educación Afectivo Sexual con persoal da Cruz Vermella, para 6º E. Primaria e a ESO.

GRAZAS A TODOS POLA PARTICIPACIÓN E COLABORACIÓN.

BOAS VACACIÓNS!! VOLVEMOS O MARTES, DÍA 11 DE ABRIL.

RESUMO ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS SEMANA 27-31 MARZO de Entre estrellas que iluminan