Ciencias Naturais

BLOG BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

RECUPERACIÓN DE PENDENTES-XUÑO 2022

AVALIACIÓN DE MATERIAS PENDENTES: BIOLOXÍA E XEOLOXÍA DE 1º E 3º DE ESO.

Aqueles alumnos que non superaran a materia polo procedemento de entrega de boletíns parciais e realización de probas escritas ao longo do curso deberán presentarse a unha proba escrita o 15 de xuño a 4ª hora no Laboratorio do centro.

ADDENDA Á PROGRAMACIÓN DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 2021-22

Publícase a addenda á programación de Bioloxía e Xeoloxía que a adecúa á orde do 25 de xaneiro de 2022 que actualiza a normativa sobre avaliación. Premendo no adxunto pode verse o documento.

VISITA AO CASTRO DE SANTOMÉ -1ºESO - ABRIL 2022

O alumnado de 1º ESO visitou o Castro de Santomé.

Un lugar veciño de enorme interese histórico e paisaxístico.

VISITA Á CIDADE DO ALUMNADO DE C. CLÁSICA E PAISAXE - ABRIL 2022

O alumnado de Cultura Clásica e Paisaxe percorreron este mércores 6 de abril as rúas da nosa Auria para coñecer a historia da cidade e a súa beleza.

CONCURSO FOTOGRÁFICO "NATUREZA POLO MIÚDO" - SECUNDARIA

Visita ao Castro de San Tomé - Novembro 2021

@s alumno@s de Latín, Cultura Clásica e Paisaxe e Sustentabilidade subiron pola Vía Vella ao castro de San Tomé c@s profesor@s correspondentes: Clara, Xosé Manuel e Bea Lobelle. Disfrutaron do paseo, confraternizaron co gato-vixiante do xacemento e descubriron o marabilloso patrimonio natural e cultural que está ás nosas costas, cos érbedos en froito e a recente nova excavación do castro á vista, como podemos apreciar nas imaxes.

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

BLOGUE DO DPTO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA