O equipo de mediación

CONMEMORACIÓN 8 DE MARZO 2024. EU NON QUERO...

... SER PRINCESA, SER PRÍNCIPE.

TRABALLO REALIZADO POLO ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA CONMEMORAR O DÍA DA MULLER CUN TOQUE DE HUMOR E CRÍTICA AOS ESTEREOTIPOS SOCIAIS.

POR UNHA IGUALDADE REAL PARA TOD@S!

RECURSOS PARA TRABALLAR O 25 DE NOVEMBRO

"Cativa de ti; Pillada por ti; Hooked on you; Dingue de t´oi"

(Preme na ligazón do título para acceder ao cómic nos diferentes idiomas).

Cómic que trata a violencia de xénero dende unha perspectiva moi próxima á realidade do alumnado adolescente e non tan adolescente. En varios idiomas para traballar nas diferentes materias de forma transversal o contido do día conmemorativo do 25 de novembro (Día Internacional Contra a Violencia de Xénero).

CONVIVENCIA ESCOLAR

- Lei 4/2011 de xuño, de convivencia e participación na comunidade educativa (DOG 136).

- Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño

(Premer nos adxuntos)

EQUIPO DE MEDIACIÓN 2018-19

EQUIPO MEDIACIÓN 2018-19

O día 11 de abril reuniuse o equipo de Mediación para dar conta a tódolos membros da comunidade escolar de quén pode intermediar na resolución de conflitos para mellorar a convivencia no noso colexio.

COMO NACEU O EQUIPO DE MEDIACIÓN

Mellorar a convivencia era o noso obxectivo, por iso estivemos traballando para formarnos como mediador@s. Agora somos un equipo!:

UN EQUIPO DE MEDIACIÓN AO SERVIZO DE TOD@S

Problemas de convivencia que non consegues resolver?

PODES SOLICITAR UNHA MEDIACIÓN

A nosa ferramenta é O DIÁLOGO, seguindo unhas pautas que vos axudarán a atopar unha solución válida.

Se queres máis información sobre a mediación escolar PINCHA SOBRE O LOGO: