Lingua Francesa

ADDENDA Á PROGRAMACIÓN DE LINGUA FRANCESA 2021-2022

Publícase a addenda á programación de Lingua Francesa que a adecúa á orde do 25 de xaneiro de 2022 que actualiza a normativa sobre avaliación. Premendo no adxunto pode verse o documento.

PROGRAMACIÓN LINGUA FRANCESA 21-22

NOTA BENE

NOTA BENE do Département de Français

Actividades programadas polo Departamento para este ano escolar 2018/19

-Vingt mille lieues sous les mers  de Jules Verne30/11/18 no Paraninfo de Salesianos

-Le malade imaginaire de Molière no Auditorio 31/01/19

-Cyrano de Bergerac de Rostand no Teatro Principal 28//02/19

RESUMO PROGRAMACIÓN FRANCÉS

PRANTAR UNHA ÁRBORE - DPTO FRANCÉS

PRANTAR UNHA ÁRBORE

O alumnado do Dpto de francés d 4° E.S.O. participa no concurso de prantar unha arbore. Eleximos un pradairo (erable en francés) .Quixemos facer unha homenaxe a lingua latina da que deriva o francés. Tamén porque vivimos nunha cidade fundada polos Romanos. O premio do concurso é unha viaxe dunha fin de semana. Alea jacta est!

TRABALLOS DE CULTURA E CIVILIZACIÓN FRANCÓFONAS

O alumnado preparou traballos sobre pintura, literatura, ciencia, cine e moda.

POISSON D´AVRIL

DENDE O SÉCULO XVI, O MUNDO FRANCÓFONO CELEBRA O DÍA DAS BRINCADEIRAS O PRIMEIRO DE ABRIL COLGANDO PEIXES DE PAPEL NO LOMBO SEN QUE A PERSOA SE DECATE!

CYRANO DE BERGERAC

TEATRO EN FRANCÉS

O alumnado que cursa francés en 3° e 4° da ESO asistiron a representacion de Cyrano de Bergerac.Comedia heroica de capa e espada do teatro popular francés inspirada na vida de Cyrano de Bergerac e escrita por Edmond de Rostand.

Cyrano e un arquetipo literario: poeta, irónico, orgulloso, noble e fanfarrón ao mesmo tempo. Namorado de Roxane. Él ten moitas cualidades pero o seu físico e complexos fan del unha persoa susceptible. Roxane ama a un soldado da sua mesma compañía, Christian, e vaille acusar con magníficas cartas de amor.