RESUMO PROGRAMACIÓN LINGUA CASTELÁ

RESUMO PROGRAMACIÓN FRANCÉS

PRANTAR UNHA ÁRBORE - DPTO FRANCÉS

PRANTAR UNHA ÁRBORE

O alumnado do Dpto de francés d 4° E.S.O. participa no concurso de prantar unha arbore. Eleximos un pradairo (erable en francés) .Quixemos facer unha homenaxe a lingua latina da que deriva o francés. Tamén porque vivimos nunha cidade fundada polos Romanos. O premio do concurso é unha viaxe dunha fin de semana. Alea jacta est!

DETECCIÓN DE AMIDÓN NOS ALIMENTOS 3º ESO

Detección de amidón nos alimentos

Os alumnos e alumnas de 3º de ESO deseñaron o seu propio experimento para comprobar a presenza de amidón en distintos alimentos seguindo o método científico, e prestando especial atención aos embutidos e outros procesados que teoricamente non deberían contelo. Levárono a cabo no laboratorio do centro, sacaron as súas propias conclusións e redactaron o informe correspondente.

CÉLULAS 1º ESO

Células 1º ESO

Os nenos e nenas de 1º de ESO realizaron estas vistosas maquetas dos distintos tipos de células que estudiaron na materia de Bioloxía. Non faltaron as bacterias (células procariotas) nin as células das algas e plantas (eucariotas vexetais), así como as de protozoos e animais (eucariotas animais). Demostraron ser moi mañosos e aplicados e con elas fixemos esta pequena exposición.

Obradoiro de Xadrez

En nuestro CPI se imparte Xadrez desde hace tres cursos por su importante valor educativo. Según manifestó el profesor y orientador José Luis Ruibal, entrevistado por el Faro de Vigo, el ajedrez “permite desarrollar capacidades de carácter cognitivo ayudando a centrar la atención, y de razonamiento porque se aprende a planificar y a buscar y analizar tipos de estrategias”...” También aumentarán su capacidad memorística”. Señala mejoras a nivel emocional: “Ponerse en el lugar del compañero, y aprender que no siempre se gana en la vida”...”Valoro una actitud positiva y el compañerismo”. Además, las alumnas Paula Pardavila y Susana Álvarez afirman que “se nota cuando tienes que estudiar, te organizas mejor”.