Orientación

SOLICITUDE BECAS NEAE

Obradoiro de Podcast de Entre estrellas que iluminan

EXCURSIÓN DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA PROFESIONAL 4º E.S.O.

Saída dende o C.P.I. Plurilingüe José García García de Mende ás 9:00 horas, día 21 de Maio.

Máis información no.pdf adxunto.

PROGRAMA VIXÍA: CHARLA SOBRE HABILIDADES SOCIAIS

Dentro do Programa Vixía, coma cada curso, Félix Estévez, da Concellería de Saúde do Concello de Ourense, o pasado xoves día 23 de novembro, estivo co alumnado de 6º de E. Primaria impartindo unha charla sobre Habilidades Sociais.

EXCURSIÓN ORIENTACIÓN

EXCURSIÓN DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA PROFESIONAL de Entre estrellas que iluminan

VISITA DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA

O alumnado de 4º de ESO visitou os CIFPs A Farixa, A Carballeira-Marcos Valcárcel e Portovello, nos que puideron tomar contacto coas moitas posibilidades de formación que neles se imparten.

CAMPAMENTOS DE VERÁN ESPECÍFICOS PARA PERSOAS CON DISCAPACIDADE 2022

A XUNTA DE GALICIA OFRECE ÁS PERSOAS PERSOAS CON DISCAPACIDE A POSIBILIDADE DE PARTICIPAR EN CAMPAMENTOS DE VERÁN CON DURACIÓN DE 10 DÍAS NUN ESPAZO LÚDICO, INTEGRADOR E FORMATIVO

(VER PDF ADXUNTO)

Enlaces/Recursos Orientación ESO

EDUCACIÓN VIAL 2021-2022

O longo deste curso desenvolveremos o Plan de Mobilidade Sostible Segura, na que o alumnado de Primaria serán os Monitores Viais de cara hacia o alumando de Infantil, e no que se promoverá a Educación Vial con diversas actividades e saídas.