Tecnoloxía

ADDENDA Á PROGRAMACIÓN DE TECNOLOXÍA 2021-2022

Publícase a addenda á programación de Tecnoloxía que a adecúa á orde do 25 de xaneiro de 2022 que actualiza a normativa sobre avaliación. Premendo no adxunto pode verse o documento.

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN TECNOLOXÍA

NOVA PROFESORA CRISTINA FERNÁNDEZ ANLLO- cristinatecnologia.ca@gmail.com

A PROFESORA CRISTINA FERNÁNDEZ ANLLO FARASE CARGO DA MATERIA DE TECNOLOXÍA SUBSTITUINDO AO PROFESOR JULIO PEAGUDA.

Calquera dúbida do alumnado será atendida na Aula Virtual e no mail da profesora a partir do luns 26 de abril.

Ruta das Médulas 2015

CURSOS DE 2º ESO. GRUPOS A-B.

31 ALUMNOS , 3 PROFESORES MÁIS UN GUIA DA ZONA.

A ruta aparece no mapa, de cor verde a ida, ata o Mirador de Orellán; e a volta en cor rosado.

En total percorrimos aproximadamente 7 kilómetros, pasando  por lugares de gran beleza coma o “Pico del Águila, La Cuevona ou La Encantada”.

Fixemos una parada a mitade do percorrido na Fonte de “La tia Viviana” para xantar, e continuamos por  uhna grande pendente cara o Mirador Orellán onde tivemos que por uns cascos de mineiros para entrar na cova para poder chegar onde él. Depóis regresamos ata o lugar de xantar e collimos a “senda de las Valiñas” para regresar o punto de partida na aula arqueolóxica.

Preme na foto para ir a unha galería de fotos da actividade

Visita de 3º ESO a central de Velle

O pasado Xoves 13 o alumnado de terceiro de ESO estivo a visistar as instalacións da central hidráulica de Velle, este vídeo pertence a emisión feita en Telemiño

Visita de terceiro a hidroeléctrica de Velle