Lingua Castelá

OBRADOIRO CINEMA CON PERSPECTIVA

O 6 de marzo de 2023 a Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa convocou o programa educativo "Cinema con perspectiva" dirixido aos centros educativos públicos, e a profesora de Lingua Castelá da ESO, Nerea, solicitou participar neste programa e o 23 de marzo saíu a publicación sendo admitidos.

Na última semana de abril o Equipo de "Cinema con Prespectiva" tendo este como obxectivo fomentar a igualdade, o interese polo cine e a educación audiovisual entre a xuventud galega, veu celebrar un obradoiro de gravación cos alumnos e alumnas de 1° ESO A cos que gravaron unha curtametraxe para evidenciar a discriminación laboral que todavía seguen a sufrir as mulleres nalgúns sectores, neste caso, na policía.

A continuación a súa curtametraxe, PARABÉNS!!

OBRADOIRO: CINEMA CON PERSPECTIVA DE XÉNERO de Entre estrellas que iluminan

ADDENDA Á PROGRAMACIÓN DE LINGUA CASTELÁ 2021-2022

Publícase a addenda á programación de Lingua Castelá que a adecúa á orde do 25 de xaneiro de 2022 que actualiza a normativa sobre avaliación. Premendo no adxunto pode verse o documento.

ADDENDA Á PROGRAMACIÓN DE LATÍN 2021-2022

Publícase a addenda á programación de Latín que a adecúa á orde do 25 de xaneiro de 2022 que actualiza a normativa sobre avaliación. Premendo no adxunto pode verse o documento.

RESUMO PROGRAMACIÓN LATÍN 2020-2021

RESUMO PROGRAMACIÓN LINGUA CASTELÁ 2020-2021

OBRADOIRO DE SONETOS VISUAIS. CREATIVIDADE E ENTUSIASMO DO ALUMNADO DE SECUNDARIA

Comezamos a semana con arte. Mostramos as mellores obras do obradoiro de sonetos visuais que fixo o alumnado de Secundario apoiados polo Departamento de Plástica e o de Lingua pouco antes do confinamento. A idea inicial era rematar o obradoiro cunha exposición dos sonetos que xa non puidemos facer. Cremos que hai que dar a coñecer o resultado da creatividade e entusiasmo do alumnado, así que decidimos facer esta composición para compartir con vós.

(premer enriba da foto)

CALIGRAMAS. PRECIOSO TRABALLO DE ALUMNADO DE SECUNDARIA CON MOTIVO DO DÍA DO LIBRO

PROF.BEATRIZ SARRIA- TAREFAS SEMANA 25 MAIO

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN LINGUA CASTELÁ