Extraescolares

EXCURSIÓNS FIN DE ETAPA

EXCURSIÓNS FIN DE ETAPA de Entre estrellas que iluminan

OBRADOIRO TALENTO MOZO PARA 4º ESO

Hoxe o alumnado de 4º da ESO realizou un obradoiro sobre Talento mozo, que previamente as súas titoras solicitaron a través da web da Xunta, e lle foi concedido.

Coa colaboración de dúas mozas talentosas (Sandra González e Alexia Boquete) coñeceron  traxectorias relevantes de mozas e mozos galegos que pola súa creatividade, innovación e impulso destacan profesionalmente en diversos ámbitos.

Talento Mozo 2023 de Entre estrellas que iluminan

EXHIBICIÓN DE BAILE E PATINAXE DOS GRUPOS DE EXTRAESCOLARES

ACTUACIÓNS BAILE E PATINAXE de Entre estrellas que iluminan

CHARLA CRUZ VERMELLA: PROXECTO HÁBITOS ALIMENTARIOS SAUDABLES

O pasado mércores, día 25 de maio, o alumnado de 5º e 6º de E. Primaria realizaron unha actividade sobre  nutrición, cunha monitora da Cruz Vermella, dentro do seu Proxecto Educación para a Saúde, sobre "Hábitos alimentarios saudables"

SAÍDAS ORIENTACIÓN LABORAL

Este martes 23 de maio, o alumnado da ESO, coma cada curso, realizou, acompañado do Xefe do Departamento de Orientación e titoras, visitas aos centros de Formación Profesional da cidade, para obter información "in situ" da correspondente orientación Laboral.

A continuación un resumo:

SAÍDAS ORIENTACIÓN LABORAL de Entre estrellas que iluminan

EXCURSIÓNS INFANTIL E PRIMARIA MAIO

IMOS DE EXCURSIÓN de Entre estrellas que iluminan

EXCURSIÓN A PARÍS

Esta semana un grupo do alumnado da ESO do Departamento de Francés realizaron unha excursión a París.

Queda aquí unha mostra da súa chegada, completaremos información a vindeira semana co seu regreso e a reportaxe de todo o que puideron ver e disfrutar.

ACTIVIDADE DE XIMNASIA PARA 4º E 5º E. PRIMARIA

Dende o Departamento de Educación Física o pasado 12 de abril celebráronse sesións sobre Ximnasia, unha actividade concedida no apartado Coñece o meu club.

COÑECE O MEU CLUB: XIMNASIA de Entre estrellas que iluminan

EXCURSIÓN PENA CORNEIRA ALUMNADO 1º DA ESO

O 18 de abril o alumnado de 1º da ESO pasou unha estupenda mañá de excursión campestre en Pena Corneira.

Ademais de facer unha pequena ruta circular cunha parada espectacular no miradoiro do Outeiral, tamén visitaron a igrexa de San Tomé de Serantes e a área etnográficao do Regato do Foxo.