Alumnado

ABERTO PRAZO PARA SOLICITUDE DE BECAS MEC

Dende o 19 de marzo ata o 10 de maio o alumnado de estudos Postobrigatorios xa pode solicitar a súa beca para o vindeiro curso 2024-2025.

Na web que se indica e nos arquivos adxuntos poden atopar máis información.

Solicitude Becas MEC de Entre estrellas que iluminan

CAMPAÑA CONCELLO OURENSE

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREMER NA IMAXE

PROGRAMA REFORZO ESCOLAR PEREIRO DE AGUIAR

O Concello de Pereiro de Aguiar oferta un Programa municipal de redución do abandono escolar, con carácter gratuíto, dirixido a familias empadroadas no Concello do Pereiro de Aguiar con fillos/as cursando 1º e 2º de ESO.

REFORZO  MATEMÁTICAS

REFORZO  LINGUA

PRAZO SOLICITUDE: do 21 decembro 2023  ao  8 xaneiro 2024

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREMER NA IMAXE:

MELLORES MOMENTOS DO MAGOSTO 2023

HOY ENTREVISTAMOS A...

Un membro do alumnado de 4º de E. Primaria, co seu profe de Audición e Linguaxe, realizou entrevistas a diferentes membros da comunidade educativa coa fin de facilitar a socialización e traballo de  comprensión, expresión e recollida de información. PARABÉNS!!

DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL

Co gallo da celebración do Día Internacional do Libro Infantil o vindeiro 2 de abril, o concello de Ourense lanza a seguinte actividade de Contacontos na Biblioteca da Carballeira, así como desconto nas librerías o venres 31 de marzo.

RESUMO ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS NA SEMANA DO 27 AO 3 DE MARZO 2023

Durante a semana pasada celebráronse varias actividades Complentarias, tanto no centro coma á cidade, ofertadas polo Concello de Ourense dentro do seu Programa  de actividades Educativas. No Centro, con monitores a cargo do Concello as actividades de primeiros Auxilios, Seguridade Viaria e Saúde Bucodental, e saiu fóra do Centro o alumnado de 2º de E. Primaria de visita á Bbilioteca Municipal.

A continuación coma sempre un pequeno resumo.

Actividades Complementarias do 27 ao 3 de marzo 2023 de Entre estrellas que iluminan

CONSELLO ESCOLAR 2022. PARTICIPACIÓN DO ALUMNADO

PEQUENA EXPLICACIÓN DA IMPORTANCIA DE PARTICIPAR E PERTENCER AO CONSELLO ESCOLAR DO TEU CENTRO EDUCATIVO

LISTAXE DE LIBROS. Curso 2022-23

A CLASE DE 2º DE E. PRIMARIA SEMENTA AMORODOS

Hai uns días o alumnado de 2º de E. Primaria, a clase de Trasnos e Amorodos deste curso, estivo a sementar as sementes do froito que os representa, os amorodos, e explican moi ben como realizaron esta actividade. Moitos parabéns, un gran traballo en equipo.

A continuación un vídeo onde se recolle este proceso:

a clase doa duendes e amorodos de Entre estrellas que iluminan